Drukarka do samochodu

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Witam,
będę musiał zainstalować w samochodzie służobowym drukarkę A4. Pytanie
tylko jaką?
Wymagania:
- mała
- odporna na wstrząsy,
- laserowa
- możliwość podpięcia do instalacji elektrycznej samochodu
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Bbb

Re: Drukarka do samochodu

Podpowiem Ci jak=B1 je=B6li ty za=B3atwisz mi przyk=B3=B1dowy tok oblicze=
=F1 do
projektu podno=B6nikarubowego do 126p.

Re: Drukarka do samochodu

O, od razu ciebie polubią i rzucą się do pomagania w sesji.
Konrad

Re: Drukarka do samochodu

No kurde - nie dosc, ze mlody i leniwy, to juz szantazysta i korumpator ;)

Re: Drukarka do samochodu

Znacznie łatwiej by było z plujek coś wybrać, nawet na baterie. Jesteś
pewien że only laser?
Konrad

Re: Drukarka do samochodu

A byly, to pewnie i sa nadal, malutkie plujeczki do notebookow.

Laser to bedzie maly problem z zasilaniem - bydle lubi momentami ze
300W wziasc. Akumulator wydoli, ale watpie czy ktos robi takie na 12V,
wiec dochodzi stosowna przetwornica napiecia do ceny ..

J.

Re: Drukarka do samochodu

ja też bym wziął plujke - w domu mam lasera niby z tych lepszy ale jak
troche sie go ponosi od komputera do komputera to zaczyna brudzic kartki
(toner sie gdzies wysypuje, wklady regenerowane) wiec przy wstrzasach w
aucie moze byc jeszcze gorzej

pozdrawiam
kamil

Re: Drukarka do samochodu

Z mojego doswiadczenia z komputerami kojarze, ze drukarki zazwyczaj sa
na 12V - wiec nie powinno byc duzego problemu z podlaczeniem w
samochodzie, gorzej z poborem mocy drukarki laserowej w samochodzie
(chociaz teoretycznie akumulator powinien sobie poradzic), moze
faktycznie atramentowke lepiej? Jak kazde urzadzenie drukarka ma jakas
tolerancje na napiecie wyzsze/nizsze. Proponuje kupic/pozyczyc cos ze
starych zajechanych drukarek i testowo podlaczyc w samochodzie, zeby sie
przekonac czy dziala (oczywiscie przez odpowiedni bezpiecznik zeby
balaganu w elektryce auta sobie nie zrobic :) )
Jak sie stara drukarka popsuje to mala strata bedzie :)

venioo

Re: Drukarka do samochodu
Nie sądzę aby w drukarce laserowej grzałka była zasilana 12V ale może
się mylę.

Re: Drukarka do samochodu
 Było:

Mała to tuszowa, odporna to igłowa lub najlepiej termosublimacyjna

http://www.google.pl/search?q=drukarka+mobilna&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

--
Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv adres trzeba poprawić

Re: Drukarka do samochodu

http://tiny.pl/fk3f

chocby HP DeskJet 460
uzywam to do laptloka ;]
to plujka, ale sadze, ze bardzo odporna
nawet do tego mozesz kupic ladowarke samochodowa pod
zapalniczke.
dziala poprzez "blutufa" wi-fi i po usb
ma wlasne zasilanie.
wg mnie zlotko tylko cena troszke kosmos :)

a laserowych o malych rozmiarach to chyba nie idzie dostac ;]

pozdr