Drukarka do samochodu

Witam, będę musiał zainstalować w samochodzie służobowym drukarkę A4. Pytanie tylko jaką? Wymagania: - mała - odporna na wstrząsy, - laserowa - możliwość podpięcia do instalacji elektrycznej samochodu Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Bbb

Podpowiem Ci jak jeli ty zaatwisz mi przykdowy tok oblicze do projektu podnonika rubowego do 126p.

wharton wrote:

O, od razu ciebie polubią i rzucą się do pomagania w sesji. Konrad

wharton napisał(a):

No kurde - nie dosc, ze mlody i leniwy, to juz szantazysta i korumpator ;)

Bbb wrote:

Znacznie łatwiej by było z plujek coś wybrać, nawet na baterie. Jesteś pewien że only laser? Konrad

On Tue, 26 Jun 2007 09:26:51 +0200, KA wrote:

A byly, to pewnie i sa nadal, malutkie plujeczki do notebookow.

Laser to bedzie maly problem z zasilaniem - bydle lubi momentami ze 300W wziasc. Akumulator wydoli, ale watpie czy ktos robi takie na 12V, wiec dochodzi stosowna przetwornica napiecia do ceny ..

ja też bym wziął plujke - w domu mam lasera niby z tych lepszy ale jak troche sie go ponosi od komputera do komputera to zaczyna brudzic kartki (toner sie gdzies wysypuje, wklady regenerowane) wiec przy wstrzasach w aucie moze byc jeszcze gorzej

pozdrawiam kamil

Bbb pisze:

Z mojego doswiadczenia z komputerami kojarze, ze drukarki zazwyczaj sa na 12V - wiec nie powinno byc duzego problemu z podlaczeniem w samochodzie, gorzej z poborem mocy drukarki laserowej w samochodzie (chociaz teoretycznie akumulator powinien sobie poradzic), moze faktycznie atramentowke lepiej? Jak kazde urzadzenie drukarka ma jakas tolerancje na napiecie wyzsze/nizsze. Proponuje kupic/pozyczyc cos ze starych zajechanych drukarek i testowo podlaczyc w samochodzie, zeby sie przekonac czy dziala (oczywiscie przez odpowiedni bezpiecznik zeby balaganu w elektryce auta sobie nie zrobic :) ) Jak sie stara drukarka popsuje to mala strata bedzie :)

Pozdrawiam -- venioo

venioo pisze:

Nie sądzę aby w drukarce laserowej grzałka była zasilana 12V ale może się mylę.

W: Było:

Mała to tuszowa, odporna to igłowa lub najlepiej termosublimacyjna

http://www.google.pl/search?q=drukarka+mobilna&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

--
Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv adres trzeba poprawić

Bbb napisał(a):

http://tiny.pl/fk3f

chocby HP DeskJet 460 uzywam to do laptloka ;] to plujka, ale sadze, ze bardzo odporna nawet do tego mozesz kupic ladowarke samochodowa pod zapalniczke. dziala poprzez "blutufa" wi-fi i po usb ma wlasne zasilanie. wg mnie zlotko tylko cena troszke kosmos :)

a laserowych o malych rozmiarach to chyba nie idzie dostac ;]

pozdr

Related Threads