Gdzie znajde wymiary profili zamikniętych kwadratowych?

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Witam
Chodzi mi o wymiary różnych profili kwadratowych i prostokątnych, ale nie o
ich wymiary szerokość i wysokość, bo to znalazłem prawie wszędzie, ale o np.
promień zewnętrzny na krawędzi zagiędzięcia i promien wewnętrzny .
Pozdrawiam
Bartek

Re: Gdzie znajde wymiary profili zamikniętych kwadratowych?

PN-EN 10219-2 strona 30

AdamC

Re: Gdzie znajde wymiary profili zamikniętych kwadratowych?

Tak tak i to dokładnie na stronie 31.
Mam tą norme, ale chciałe się dowiedzieć czy faktycznie tak jest, bo wg tego
co piszą to np. kształtownik 25 x25 o ściance 2 mm bedzie miał promień 4 mm
a wewnęrzny 2mm co wydaje mi się bardzo dużo. Szczeóglnie jak się to
narysuje i porówna z tym materiałrem w rzeczywistości.
Pozdrawiam
Bartek

Re: Gdzie znajde wymiary profili zamikniętych kwadratowych?

Może Twój kształtownik jest wg innej normy. Co prawda od dłuższego czasu
nie praktykuję, ale za dawniejszych czasów istniało jeszcze szereg
zakładowych norm. Ten kształtownik, który Ty masz może być właśnie wykonany
do takiej normy.

Re: Gdzie znajde wymiary profili zamikniętych kwadratowych?

Czyli kształtownik który teraz kupie powinien wyglądać właśnie tak jak jest
w tej normie ?
Pozdrawiam
Bartek

Site Timeline