Gdzie znajde wymiary profili zamikniętych kwadratowych?

Witam Chodzi mi o wymiary różnych profili kwadratowych i prostokątnych, ale nie o ich wymiary szerokość i wysokość, bo to znalazłem prawie wszędzie, ale o np. promień zewnętrzny na krawędzi zagiędzięcia i promien wewnętrzny . Pozdrawiam Bartek

PN-EN 10219-2 strona 30

AdamC

Tak tak i to dokładnie na stronie 31. Mam tą norme, ale chciałe się dowiedzieć czy faktycznie tak jest, bo wg tego co piszą to np. kształtownik 25 x25 o ściance 2 mm bedzie miał promień 4 mm a wewnęrzny 2mm co wydaje mi się bardzo dużo. Szczeóglnie jak się to narysuje i porówna z tym materiałrem w rzeczywistości. Pozdrawiam Bartek

Może Twój kształtownik jest wg innej normy. Co prawda od dłuższego czasu nie praktykuję, ale za dawniejszych czasów istniało jeszcze szereg zakładowych norm. Ten kształtownik, który Ty masz może być właśnie wykonany do takiej normy.

Czyli kształtownik który teraz kupie powinien wyglądać właśnie tak jak jest w tej normie ? Pozdrawiam Bartek