Jaki klej do gwintu który sklei zaolejony

Chcę wymienić śruby przykręcające miskę olejową do bloku silnika na szpilki.

Szukam kleju do gwintu na który mógłbym wkręcić te szpilki w sytuacji w której nie będę w stanie wyczyścić gwintu z resztek oleju (byłoby to dużo pracy). Chodzi więc o klej któremu zanieczyszczenie olejem nie będzie jakoś bardzo przeszkadzać.

Reply to
Tomasz Pyra

Użytkownik "Tomasz Pyra" snipped-for-privacy@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hobd7g$eje$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...

loctite 54?

A nie możesz przemyć gwintu acetonem?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Reply to
Krzysztof Tabaczyński

Krzysztof Tabaczyński pisze:

A gdzie można o tym poczytać? Bo strona loctite.pl jest tak beznadziejna że nie daję rady po niej nawigować.

Ciężka sprawa, bo raz że gwint jest słabo dostępny (pionowo w górę pod blokiem silnika), to z góry olej ścieka jeszcze bardzo długo po zdjęciu miski olejowej, a trochę mi zależy na czasie. Oczywiście jakoś tam spróbuję te gwinty przemyć, ale po prostu nie ma gwarancji czystości.

Reply to
Tomasz Pyra

Użytkownik "Tomasz Pyra" snipped-for-privacy@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hobhsq$t25$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...

Może poczytaj na stronie producenta? Ja ten klej dostałem w prezencie. Użyłem tylko raz, ale za to na ewidentnie zaolejony gwint. Trzyma już trzy lata. To jest nóż do gilotyny długi na 1500 mm...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Reply to
Krzysztof Tabaczyński

Chcesz żeby było szczelnie czy żeby się nie wykręcały? Po co chcesz wymieniać śruby na szpilki? W czym Ci przeszkadzają śruby? Masz oryginalne szpilki czy sobie zrobisz fajansik z pręta gwintowanego kupowanego na metry?

Reply to
kogutek