JTAG - książki,opisy itp.

Interesuje mnie wykorzystanie IEEE 1149 do programowania i debugowania układów logicznych. Spotkałem się z tym interfejsem podczas programowania tunerów satelitarnych między innymi na przykładzie programu jKeys, jednak chciałbym wiedzieć jak takie oprogramowanie wygląda od środka i jak się je tworzy.Czy są jakieś ksiązki lub czasopisma (Polskie,Angielskie) opisujące w miarę dokładnie ten temat.Jeżeli tak to czy mógłby ktoś podać kilka tytułów. W ogólnych książkach dotyczących elektroniki, programowania itp. które znam temat ten jest jedynie wspominany i bardzo ogólnie opisywany a sądzę ,że znajdzie się osoba zaznajomiona z tematem która mogła by polecić kilka publikacji.

Z góry dziękujęza pomoc.

Reply to
chefo