Mam pomysł-nie wiem czy realny

jest pewna rzecz która kosztuje 40-60 $ ,w Polsce tego nie sprzedają bo sprzedaje się tylko to co jest najtańsze i niezbędne,ten przedmiot nie posiada części ruchomych ani elektronicznych ale jest przeznaczona do elekroniki

tak się zastanawiam czy nie da się tego wyprodukować tutaj za mniejszą ceną,chociaż słowo "produkcja" jest zbyt wielka bo to kwestia przekręcenia gotowych elementów

czego potrzebuję? potrzebuję gotowego modelu żeby sprawdzić ile będzie kosztowało wykonanie,jakie będzie zainteresowanie takim produktem

kogo potrzebuje ? kogoś kto ma warunki żeby coś sklecić,czyli warszat chociaż produkt będzie ważył około 2 kg,dodatkowo jakieś zdolności manualne i projektowe,ja mam pomysł i zapał,jeżeli wypali dzielimy się zyskami

jestem z Krakowa

jeżeli NTG to przepraszam,jeżeli komuś wyda się to śmieszne to niech zachowa to dla siebie bo ja tylko chcę coś zrobić a nie narzekać że jest kryzys i nic się nie opłaca

firefox76 (at) gazeta.pl

Reply to
Firefox

Nie, czemu nie: pomysł jest super. Nie sądzę wprawdzie, że znajdziesz takiego, co chce coś robić i wie jak to robić, tylko nie wie co ma robić. Ale powodzenia!

Konrad

Reply to
KA

Użytkownik Firefox napisał:

No nie bo spadne z krzesla.

Reply to
Rico

Teoretycznie jestem zainteresowany. Ale proponuję zebyś mi zapłacił za wykonanie prototypu. Dedukuje również że będziesz potrzebował dokumentację i technologię. Jeśli Ci to odpowiada to napisz do mnie. Tomek

Reply to
tomek tarasiuk

Rico napisał(a):

to spadaj

Reply to
Firefox

tomek tarasiuk napisał(a):

problem w tym że nie wiem ile ci zapłacić,pomyśle nad tym,jak coś wymyśle to złoże konkretną propozycje

Reply to
Firefox

Użytkownik "Firefox" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d5r0jc$7rk$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Jakoś nie jestem w stanie wyobrazić sobie przedmiotu mającego związek z elektroniką, ważącego 2kg, składającego się ze skręconych części, chociaż wobec siebie nieruchomych i nie mającego w sobie żadnej elektroniki. To co to jest? Statuetka Kirchoffa?

Chyba się zagalopowałeś co do tego ,,braku części ruchomych'' i chyba wiem co to jest. Coś takiego? (strzelam)

GK

Reply to
Grzegorz Kimbar

hehehe...to nie to,nikt nie jest zainteresowany więc po co mam zdradzać swój pomysł,zresztą to nie mój pomysł tylko juz istnieje,chce go zmodyfikować no i ewentualnie produkować...

Reply to
Firefox

A może to lekkie biurko pod kompa/

Reply to
ela

ela napisał(a):

oryginalny produkt ma około 800 gramów,ja chce trochę cięższy,nie sądze żeby można było zrobić tak lekkie biurko ;)

to jest coś co znajduje się w komputerze,dla ludzi ceniących...komfort pracy,nie jest niezbędny ale z uwagi na niedostępność i cene zupełnie nieznany w Polsce

Reply to
Firefox

Użytkownik "Firefox" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d5so9e$edt$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

WIEEEEMMM !!!!

Oryginalny produkt to zasilana z USB podstawka grzejna pod filiżankę z kawą/herbatą, Ty zaś chcesz zrobić cały ekspres ;-)))

W takim razie ja jeszcze poproszę o opcję II: zasilaną z USB chłodziarkę do piwa.

Jarek P.

Jarek P. napisał(a):

sam kabel usb jest chyba droższy od takiego urządzenia :)

chłodziarka na USB? hmm jeśli by to było sensowne to czemu nie,ale najważniejsze są koszty,zresztą nie chce się szarpać z unijnymi certyfikatami,urządzenie nie będzie do niczego podpięte

Reply to
Firefox

Jeżeli to jest taka rwelacja proponuję, przyjedź do mojej firmy i zaprezentuj swój pomysł mojemu dyrektorowi. Moja firma jest wstanie zrobić wszystko.

Reply to
ela

ela napisał(a):

możesz napisać jaka to firma?

Reply to
Firefox

Firefox snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Ok. Tomek

Reply to
tomek tarasiuk

Wojskowe Zakłady Uzbrojenia Nr 2 w Grudziądzu Pozdrawiam

Reply to
Ela

Użytkownik "Firefox" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d5r0jc$7rk$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Weź pod uwagę, że to "coś" jak takie wspaniałe, to może być opatentowane...

Reply to
Xander

Przez ciebie w następnym standardzie obudów bedzie USB 3.0 z zasilaniem na 3 fazy po 15A każda... wtyczki oczywiście do zaciskania....

CosteC

Reply to
CosteC

Ogólnie mówiąc: pomysły genialne, zwariowane i takie sobie. . Nio ba, ale takie cóś to każdy z nas ma, nawet jak to jest pomysł bardzo oryginalny i tylko twój to najwyżej za miesiąc okazuje się, że już to ktoś w świecie produkuje seryjnie. BTW Ileż ja mam kosmicznych pomysłów związanych z podróżami w czasie ! Wątpię czy firma "el.maj" nawet się tym zainteresuje. . Tak więc "kolego" wyrwałeś się jak filip z konopii....lub odkryłeś hamerykę (kolejny raz) ;) Lepiej jednak sam to cóś zrób, wcale to nie jest aż takie trudne. . W sumie hmmm... chciałbyś szybko się dorobić produkcją mało seryjną poza prawem patentowym. Jest to realne, lecz na czarnym rynku. A w śród znajomych niewiele tego sprzedasz. Gadżety zaś do komputerów w postaci chłodziarki do piwa lub odkurzacza na złącze USB są dawno znane. Czy ty wogule czytasz miesięczniki popularno - naukowe, elektroniczne i komputerowe? Myślę, że nawet w Afryce nie znajdziesz wyrobnika ;)

73! Ps. Jestem jednak za tym byś dalej próbował, liczy sie pomysł i złota rączka. Powodzenia, i nie zrażaj się starymi ramolami ;)
Reply to
Asimo