Metoda sił - zadania

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Jestem studentką PW i potrzebne mi sa jakiś zadania z ram dwukrotnie
statycznie niewyznaczalnych. Najlepiej zadania z rozwiązaniami ale te
nierozwiązane też się przydadzą. W książkach jest mało przykładów a w
internecie też niewiele znalazłam.
Była bym bardzo wdzięczna gdyby ktoś mógł mi wysłać na maila jakieś zadanka
albo jakiś link podrzucić.

Z góry dzięki

Re: Metoda sił - zadania

Zajrzyj na
http://www.ikb.poznan.pl/poss/dydaktyka/wyklady/mechanika.budowli /
kupa materiałów do mechaniki budowli, w tym do metody sił, na ile
pamiętam zawartość pdf-ów to przykład też się znajdzie.

--
Michał Grodecki
Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy

Re: Metoda sił - zadania