Popma od hydroforu

Nie dałeś zdjęcia tabliczki znamionowej. Jeśli to jest LFP to z reguły do wymiany będzie taki grafitowy pierścień, zapomniałem jak to się nazywa. Zamawiasz, przychodzi w komplecie z jakąś tam podkładką, wkrętami czy co tam jeszcze pakują. Kilka złotych.

W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 11:41:47 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

To nie jest LFP. W każdej szkole technicznej jest przedmiot co się maszynoznawstwo nazywa. Po chuj się udzielasz jak nie pierwszy raz nie masz zielonego pojęcia o temacie.

Reply to
kogutek444

W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 11:27:43 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

Kupuje się wirniki i wymienia. Stare się wytarły od wody. Pytanie czy do takiego klamota kupi się coś na części zamienne. Zamiast pytać rozkręć. Doświadczenie jest miarą poznania świata.

Reply to
kogutek444
Reply to
Robert Wańkowski

W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 13:02:57 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

takie słoneczko tam siedzi. Nic się nie szlifuje. Rozbierzesz to zobaczysz.

Reply to
kogutek444

A co to w ogole jest - wielostopniowa pompa odsrodkowa ?

"J.F."

Tak. Ta moja jest dwustopniowa.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

W środku taka

"Konrad Anikiel"

ś jak ta, ale wirnik ma łopatki a nie te tarcze hamulcowe wentylowane ;-)

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Ta z linka jednak chyba jest inna niż moja. W mojej woda idzie z jednej sekcji do drugiej. Tu chyba od razu do wszystkich sekcji.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 21:44:58 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

Nie chyba a na pewno inna. Ten ktoś nie ma zielonego pojęcia o czym pisze, i to nie pierwszy raz.

Reply to
kogutek444
Reply to
Robert Wańkowski

Nie może do wszystkich naraz. Nie byłaby wielostopniowa. To jest kaskada, szeregowo musi lecieć.

W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 21:55:57 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

Kiedyś naprawiałem taką pompę. Na papierowe uszczelki idealnie nadawała się tektura z pudełka po butach. Idź do sklepu papierniczego i brystol kup. Wystukaj uszczelki młotkiem i na silikon to wszystko złóż. Ośka jest tam na dławicy ze sznurkiem azbestowo grafitowym czy jakoś nowocześniej zrobione.

Reply to
kogutek444

W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 22:16:20 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

smęcisz gościu.

Reply to
kogutek444