spawanie blach karoseryjnych palnikiem "na styk"

Ok poddajê siê z "ludow± m±dro¶ci±" nie wygrasz.... Dla Twojej informacji: wiedzê podstawow± mam nie z Internetu tylko ze studiów i praktyki (ciekawe sk±d Ty czerpiesz widzê - mo¿e skoñczy³e¶ spawalnictwo?), podkre¶lam, ¿e nie twierdzê ¿e Twój cudooowny palnik jest _ca³kowicie bezu¿yteczny_ - do "³atania rdzy kolejn±", palenia itp. jest dobry - no i oczywi¶cie do podgrzewania. Natomiast twierdzê ¿e obecnie stosowane metody daj± o wiele wy¿sz± jako¶æ, chocia¿ s± mniej popularne ze wzglêdu na cenê urz±dzeñ i materia³ów. Ja podchodzê do naprawy samochodu tak, ¿e wolê ¿eby mi zrobili wstawkê ze "zdrowego" materia³u ni¿ "spawaæ rdzê" bo takie co¶ zazwyczaj szybko wychodzi - mia³em w poprzednim samochodzie porównanie - raz zrobili mi "taniej" po 1,5 roku by³y takie wrzody pod lakierem ¿e trzeba by³o robiæ ponownie - potem zrobili "jak ksi±¿ka mówi" i by³o ok przez 3 lata a¿ go sprzeda³em... Wybór nale¿y do w³a¶ciciela samochodu.

Reply to
Alexander

:)

:))) A jakie Ty masz ¶cianki w rurach przesy³owych?? 30mm? O ukosowaniu sy³sza³e¶?

Reply to
Alexander

Zgadza siê :)

Bzdura. O ukosowaniu s³ysza³e¶?? PN-EN ISO 9692-1:2008

ROTFL :)))

Wszystkiego nie wiem :) Natomiast wygl±da na to, ¿e Tobie ¿aden temat nie jest obcy, nawet ten o którym masz skromne pojêcie.

W Internecie podajê tylko przyk³ady które ka¿dy mo¿e zobaczyæ. Je¿eli o mnie chodzi, to mozesz sobie wstawki nawet z drewna robiæ.

Mam wyk³ad z _podstaw_ wspó³czesnego spawalnictwa robiæ? Ale proszê o to link

Alexander

Alexander naskroba³(a):

30mm w przesy³ówkach?? Zdecydowanie za du¿o. No chyba, ¿e robisz je ze stali klamkowej. Wspomniany DN500 przy ci¶nieniu 10MPa (najpopularniejszym maksymalnym ci¶nieniem przesy³u z jakim siê spotka³em) bedzie mia³ ¶ciankê ko³o 12mm.
Reply to
Doc

Schizofrenie masz czy co. My tu głownie piszemy o spawaniu cienkich blach karoseryjnych niekoniecznie fabrycznie nowych.

Reply to
kogutek

Masz rację. Z koniem nie będę się kopał.

Reply to
kogutek4

Dlatego że Alexander musi mieć rację.

Reply to
kogutek

Dnia 29.08.2009 Alexander <Alex snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał/a:

A to jakiś pokaz się szykuje? Jakbyście się dogadali - dajcie znać ;) też się chętnie przyłączę i pooglądam :) Można?

pzdr, szadok

Reply to
szadok