Wiertla 20/20 metal

Witam,

gdzie sie kupuje wiertla 20, z uchwytem stoczonym na 10 ? Sa jakies specjalistyczne sklepy ?

Mam na mysli Warszawe, Lodz, ew. jakies miejsce po drodze :)

pozdrawiam pluton

Reply to
pluton

Ja też. Myślę, że jeszcze kilku znajdzie się takich. Pozdrowienia. W.Kr.

Reply to
kruszewskiWYTNIJTO

Tylko póżniej nie miej pretensji do wiertarni, o dokładność wykonanego otworu albo o ukręcenie się wiertła.

Reply to
kruszewskiWYTNIJTO

Chcesz zrobić dziury czy otwory? Bo jak dziury to może dasz radę. Do otworów potrzebujesz oprócz wiertła wiertarkę kolumnową. Fi20 to nie przelewki. Jaką wiertarką chcesz to wiercić.

Reply to
Tomek

Ze sie tak wyraze - wiertarka dlatego ma uchwyt 10mm, ze do wiekszych srednic, szczegolnie w stali, sie nie nadaje.

Ale mozesz sprobowac.

Stary sprawdzony sposob to wiertelko 5mm i polookragly pilnik :-)

Rzecz w tym, ze jednak mam apetyt na gladki otwor, zeby po wsadzeniu tam kawalka preta okraglego fi20 miec zapewniona prostopadlosc blaszki i preta.

Wyczailem w hipermarkecie tzw. frez stozkowy 6..20 mm. Sa tacy, ktorzy twierdza, ze wiertara stolowa powinna dac rade.

Mam wstepnie rozwiercone fi12, moge poprobowac tym frezem...

pozdrawiam pluton

Reply to
pluton

Jak byś zamiast pytać zaniósł to do jakiegoś ślusarza to byś to dawno miał. I był lżejszy równowartość paczki fajek. Niekoniecznie zawsze trzeba sobie udowadniać że coś da się radę zrobić.

Reply to
Tomek

Nieprawda, slusarze pracuja w soboty.

Reply to
Tomek

Na pewno. Jeden w Psiej Woolce a drugi w Kwasniewicach Podlaskich.

:)

pozdrawiam pluton

Reply to
pluton