Allegro - filmy modelarskie

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Na Allegro sprzedaje ktoś CD u filmami pościąganymi z internetu. Fajnie -
prawa autorskie - jak pisze:

"FILMY SĄ POŚCIĄGANE Z RÓŻNYCH STRON ALE SĄ TO TAK ZWANE FREEWARE CZYLI FILMY
DARMOWE, MOŻNA JE SAMEMU POŚCIĄGAĆ ALE PO CO TRACIĆ CZAS I PIENIĄDZE !! ZA
TAK NISKĄ CENE NAPRAWDE WARTO!!!"

No jestem bardzo ciekaw czy ten kolega ma od wszystkich autorów zgodę na
publikację i handel nimi :-)) To taka fajna filozofia - jak w internecie, to
niczyje i można posprzedawać...

Pozdrawiam Piotr

http://www.piotrp.de
     archiwum i przeszukiwanie newsów
Re: Allegro - filmy modelarskie
Rzeczywiście bardzo ciekawa filozofia. No cóż, to Polska jest! Mnie tu już
niewiele może zdziwić :(
Pozdrawiam,
Robert

Re: Allegro - filmy modelarskie
pl.rec.modelarstwo

Hmmm... może daj administratorom znać, żeby się gościem zajęli?

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski  <>  ICQ: 55031994 / GG: 2259986
"I find your lack of faith disturbing"   (LV @ ANH)
Napisal w aukcji ze jest 'zgodna z polskim prawem'... jakie jest polskie
prawo i jak ta aukcja jest zgodna to juz osobna bajka ;o)
Tak mysle zeby zrobic zakup kontrolowany - sprawdzic czyje filmy sa na tym
CD i wtedy zrobic gosciowi szum wkolo wentyla......

--
           Arcimek RC

        Darek Arcimowicz
Re: Allegro - filmy modelarskie
aa'kua pl.rec.modelarstwo

Pisać to on sobie może, a wystarczy prośba o weryfikację aukcji do
adminów, a oni już swoje robią. W ten sposób już paru osobników
handlujących bazami e-maili straciło konta...

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski  <>  ICQ: 55031994 / GG: 2259986
"I find your lack of faith disturbing"   (LV @ ANH)
Re: Allegro - filmy modelarskie
Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"

Oczywiście widząc tą (a w zasadzie te, bo są dwie takie) aukcje
kliknąłem link "weryfikacja" ale odnoszę wrażenie (kilkadziesiąt
razy wskazywałem aukcje do weryfikacji), że to niezbyt skuteczna
metoda :(

Pozdrawiam,

Kaper
u mnie filmy za darmo - ale trzeba ściągnąć z sieci
www.depron.prv.pl

Re: Allegro - filmy modelarskie
pl.rec.modelarstwo

Znacznie lepszą jest mail, bo można napisać w nim coś bardziej
konkretnego, niż to, co jest w weryfikacji...

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski  <>  ICQ: 55031994 / GG: 2259986
"I find your lack of faith disturbing"   (LV @ ANH)
Re: Allegro - filmy modelarskie

A jeszcze lepszy FAX. Nie trwało 15 min od jego wysłania i aukcji już nie
ma :-) Ale wpierw odczekałem na informację i mam pewność, że praktycznie
wszystkie moje filmy tam są, poza tym są filmy z www.depron.prv.pl i trochę
innych...

Niestety nie znalazłem na Allegro żadnego adresu majlowego, na który jako
nierejestrowany człowiek mógłbym coś wysłać :-(

Pozdrawiam Piotr

     archiwum i przeszukiwanie newsów
Re: Allegro - filmy modelarskie
trochę
Witam.

Przyznam się że kupiłem 'na wabia' jedną płytkę, ale jej nie otrzymałem.
Chciałem sprawdzić czy są tam moje filmy.
Dzisiaj dotarł e-mail z wyjaśnieniem tej treści:

Myślę że autor aukcji na drugi raz będzie pytał o zgodę autorów....

Pozdrawiam.

Przemek Lewandowski (Sonix)

Re: Allegro - filmy modelarskie
Ignorantia Iuris Nocet...

KP

Re: Allegro - filmy modelarskie

I kto mial racje, szanowny kolego?
;P

Pzdr,
Pavvel

Re: Allegro - filmy modelarskie

naprawde chcesz abym Ci odpowiedzial?
Szanowny Kolego? :-) :-) :-)

]:-{|
KP

Re: Allegro - filmy modelarskie

To bylo pytanie retoryczne :P
Wwieeelce szaaanowny kokoleeego ;)
Pzdr,
Pavvel

Re: Allegro - filmy modelarskie

domyslilem sie
dzieki ze pamietasz i doceniasz :-)
Kolego tak Dalece Szanowny jak stad do Krakowa :-)

KP

Re: Allegro - filmy modelarskie
pl.rec.modelarstwo

Nie ma to, jak nowoczesne technologie ;o)

Gdzieś tam był, aczkolwiek ja mam prywatne adresy do kilku adminów
Allegro, co wybitnie przyspiesza weryfikację ;o)

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski  <>  ICQ: 55031994 / GG: 2259986
"I find your lack of faith disturbing"   (LV @ ANH)
Re: Allegro - filmy modelarskie
To nie do końca tak jak Koledzy piszą. Ja też w internecie zamieszczam
filmy, teksty swojego autorstwa i nie zastrzegam sobie praw autorskich
pozwalając na dowolne kopiowanie i rozpowszechnianie ich.

Pozdrawiam

Romulus

FILMY

Re: Allegro - filmy modelarskie
I byłbyś zadowolony, gdyby ktoś na Twoich materiałach postanowił zarabiać,
bez pytania o zgodę?
Jeśli tak, to akurat ewentualne Twoje filmy są na takiej płycie zamieszczone
legalnie, ale co z innymi?
Pozdrawiam,
Heyoan

Re: Allegro - filmy modelarskie
Witam!
*******

Pozwol ze sie spytam,
Czyli napisales ze dozwolone jest kopiowanie i dowolne rozpowszechnianie ?
Czy tez poprostu nic nie napisales w podpisie pod materialami.

Mariusz Pulkowski
RC, plastik, karton - Catalina, M-15
Warszawa

Re: Allegro - filmy modelarskie

Hej Piotr,

nie zdziw się jak znajdziesz tam wszystkie swoje filmy.

--

pozdrówka

mRqS
Re: Allegro - filmy modelarskie

Tak mi się też wydaje :-) A nie mógłby ktoś z kolegów zarejestrowanych w
Allegro poprosić o weryfikację? Ja niestety nie znalazłem żadnego maila na
który mógłbym do admina Allegro napisać...