Allegro - filmy modelarskie

Page 1 of 3

Na Allegro sprzedaje ktoś CD u filmami pościąganymi z internetu. Fajnie - prawa autorskie - jak pisze:

"FILMY SĄ POŚCIĄGANE Z RÓŻNYCH STRON ALE SĄ TO TAK ZWANE FREEWARE CZYLI FILMY DARMOWE, MOŻNA JE SAMEMU POŚCIĄGAĆ ALE PO CO TRACIĆ CZAS I PIENIĄDZE !! ZA TAK NISKĄ CENE NAPRAWDE WARTO!!!"

No jestem bardzo ciekaw czy ten kolega ma od wszystkich autorów zgodę na publikację i handel nimi :-)) To taka fajna filozofia - jak w internecie, to niczyje i można posprzedawać...

Pozdrawiam Piotr

http://www.piotrp.de

archiwum i przeszukiwanie newsów

Rzeczywiście bardzo ciekawa filozofia. No cóż, to Polska jest! Mnie tu już niewiele może zdziwić :( Pozdrawiam, Robert

takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Hmmm... może daj administratorom znać, żeby się gościem zajęli?

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
"I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

Peter 'Mikolaj' Mikolajski wrote:

Napisal w aukcji ze jest 'zgodna z polskim prawem'... jakie jest polskie prawo i jak ta aukcja jest zgodna to juz osobna bajka ;o) Tak mysle zeby zrobic zakup kontrolowany - sprawdzic czyje filmy sa na tym CD i wtedy zrobic gosciowi szum wkolo wentyla......

--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz

takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Pisać to on sobie może, a wystarczy prośba o weryfikację aukcji do adminów, a oni już swoje robią. W ten sposób już paru osobników handlujących bazami e-maili straciło konta...

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
"I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"

Oczywiście widząc tą (a w zasadzie te, bo są dwie takie) aukcje kliknąłem link "weryfikacja" ale odnoszę wrażenie (kilkadziesiąt razy wskazywałem aukcje do weryfikacji), że to niezbyt skuteczna metoda :(

Pozdrawiam,

Kaper u mnie filmy za darmo - ale trzeba ściągnąć z sieci www.depron.prv.pl

takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Znacznie lepszą jest mail, bo można napisać w nim coś bardziej konkretnego, niż to, co jest w weryfikacji...

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
"I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

A jeszcze lepszy FAX. Nie trwało 15 min od jego wysłania i aukcji już nie ma :-) Ale wpierw odczekałem na informację i mam pewność, że praktycznie wszystkie moje filmy tam są, poza tym są filmy z www.depron.prv.pl i trochę innych...

Niestety nie znalazłem na Allegro żadnego adresu majlowego, na który jako nierejestrowany człowiek mógłbym coś wysłać :-(

Pozdrawiam Piotr

archiwum i przeszukiwanie newsów

wiadomości

trochę

Witam.

Przyznam się że kupiłem 'na wabia' jedną płytkę, ale jej nie otrzymałem. Chciałem sprawdzić czy są tam moje filmy. Dzisiaj dotarł e-mail z wyjaśnieniem tej treści:

Myślę że autor aukcji na drugi raz będzie pytał o zgodę autorów....

Pozdrawiam.

Przemek Lewandowski (Sonix)

Ignorantia Iuris Nocet...

KP

I kto mial racje, szanowny kolego? ;P

Pzdr, Pavvel

naprawde chcesz abym Ci odpowiedzial? Szanowny Kolego? :-) :-) :-)

]:-{| KP

To bylo pytanie retoryczne :P Wwieeelce szaaanowny kokoleeego ;) Pzdr, Pavvel

domyslilem sie dzieki ze pamietasz i doceniasz :-) Kolego tak Dalece Szanowny jak stad do Krakowa :-)

KP

takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Nie ma to, jak nowoczesne technologie ;o)

Gdzieś tam był, aczkolwiek ja mam prywatne adresy do kilku adminów Allegro, co wybitnie przyspiesza weryfikację ;o)

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
"I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

To nie do końca tak jak Koledzy piszą. Ja też w internecie zamieszczam filmy, teksty swojego autorstwa i nie zastrzegam sobie praw autorskich pozwalając na dowolne kopiowanie i rozpowszechnianie ich.

Pozdrawiam

Romulus

wiadomości

FILMY

I byłbyś zadowolony, gdyby ktoś na Twoich materiałach postanowił zarabiać, bez pytania o zgodę? Jeśli tak, to akurat ewentualne Twoje filmy są na takiej płycie zamieszczone legalnie, ale co z innymi? Pozdrawiam, Heyoan

Witam! *******

Pozwol ze sie spytam, Czyli napisales ze dozwolone jest kopiowanie i dowolne rozpowszechnianie ? Czy tez poprostu nic nie napisales w podpisie pod materialami.

-- Pozdrawiam Mariusz Pulkowski RC, plastik, karton - Catalina, M-15 Warszawa

Piotrp_de wrote:

Hej Piotr,

nie zdziw się jak znajdziesz tam wszystkie swoje filmy.

--

pozdrówka

mRqS
-=RC Latające=-

Tak mi się też wydaje :-) A nie mógłby ktoś z kolegów zarejestrowanych w Allegro poprosić o weryfikację? Ja niestety nie znalazłem żadnego maila na który mógłbym do admina Allegro napisać...

Pozdrawiam Piotr

http://www.piotrp.de

archiwum i przeszukiwanie newsów

Related Threads