DLG- plany

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Wpisalem w google, znalazlem co nieco, ale szukam jakis dokladnych w miare
planow szybowcow DLG w wymiarowce metrycznej, rozpietosc ok. 1,5m , macie
moze jakies namiary? Jakos ciezko mi cokolwiek znalezc :-/
 Znalalzem tylko to w archiwum,
http://www.charlesriverrc.org/articles.htm#On-Line%20Plans w sumie nie jest
zle, ale jakbyscie mieli cos wiecej, to prosze .

                                                        Pozdrawiam, tr.



Re: DLG- plany

Quoted text here. Click to load it

jeszce jedna rzecz, jakby bylo cos konstrukcyjnego a nie z pianki to juz
wogole, cymes :D



Re: DLG- plany

Quoted text here. Click to load it
miare

Sie szuka rzeczy tak : wjeżdzam na kalendarz imprez AP , szukam kto
organizuje zawody w tej klasie , wjeżdżam na jego stronę i szukam w linkach
aż znajde. i to by było na tyle - klasa nosi oznaczenie F3K


--
Jerzy gg 1602424
www.avia.tarman.pl
We've slightly trimmed the long signature. Click to see the full one.
Re: DLG- plany


Quoted text here. Click to load it

mhh... cwaniaczek... dzieki ;-)



Re: DLG- plany

Quoted text here. Click to load it
 hm . nie ma letko - zapraszam na zawody

--
Jerzy gg 1602424
www.avia.tarman.pl
We've slightly trimmed the long signature. Click to see the full one.
Re: DLG- plany
Nie pochwalam latwizny...
No ale u masz  wszystko i az nadtto ;-)
http://www.tmrmodel.cz/links_dlg.htm



Re: DLG- plany

Quoted text here. Click to load it
W konsekwencji dotarliśmy do tego samego celu - pozdrawiam
--
Jerzy gg 1602424
www.avia.tarman.pl
We've slightly trimmed the long signature. Click to see the full one.
Re: DLG- plany

Quoted text here. Click to load it

bardzo dziekuje, zarowno za linka, jak i za "detektywistyczne" , rady ;)

                                            Pozdrawiam!



Site Timeline