Gdzie kupię Aparaturę RC.

Witam serdecznie wszystkich.

Postanowiłem powrócic do modelarstwa po kilku dobrych latach przerwy i kompletuje sprzecik. Wybór padł na aparaturę MX 12 tylko mam pytanko gdzie to kupię oczywiście najtaniej? A może lepiesz kupić Futabę F14?

Dziękuję za pomoc

sebasp(małpa)poczta(kropka)onet(kropka)pl

Reply to
wytnij

Witam Futaba/Robbe F14 to chyba tylko oferują w

obydwie aparatury F-14 i MX12, to są modele "schodzące" i podejrzewam, że producenci sprzedają zapasy magazynowe, bo w aktualnej ofercie mają nowe modele. W przypadku Graupnera jest to MX16 z syntezą. To jest oczywiście kwestia finansowa, ale rozważ , czy nie warto dołożyć 250-

300 PLN (w stosunku do MX12)i kupić MX16, czy Cockpit SX Multiplexa, obydwie z syntezą. Jak po kilku latach zechcesz sprzedać i wymienić na coś lepszego, to uzyskasz wtedy znacznie lepsza cenę niż za MX12, czy F14. Duzy wybór aparatur jest tu:
Paweł Pracki

Witam, Miałem podobny problem kilka miesięcy temu. Po kilkunastu latach też zabrałem się znowu za modelarstwo. Oczywiście aparatura jaką posiadałem to zabytek. Musiałęm coś kupić. Założyłem sobie 6 kanałów, podstawowe konfiguracje i tryb heli. Wybór padł na MX12. Jak zacząłem szukać po naszych sklepach to przeraziły mnie ceny. Na aukcjach nic nie było, albo też ceny kosmiczne za używaną aparaturę. Podsumowując kupiłem MX12 nie w Polsce. Cena w porównaniu z cenami naszymi o jakieś 20% niższa. A, że znajmi akurat tam jechali - zero kosztów transportu. Jeśli chcesz namiary - podeśle adres sklepu (zresztą dobrze znanego modelarzom) na priva.

Dodam, że jak dla mnie ma prawie wszystko co potrzebowałem - no może z wyjatkiem sławnego "timera".

Pozdrawiam TS

Reply to
TS

Użytkownik "TS" <tomeks snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:esn1c2$ik7$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Skoro sklep dobry i sprawdzony, to dlaczego nie podasz tutaj, z pozytkiem dla innych?

Reply to
Ladziak

Użytkownik "Ladziak" <ladziak@niespamuj:op.pl> napisał w wiadomości news:esn1fc$g79$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Jak najbardziej. Jeżeli zainteresowanych osób jest więcej:

A chodziło mi raczej o to aby nie była to jakaś reklama czy coś podobnego. Stąd propozycja przesłania info na priva.

Pozdrawiam Tomasz Skurniak

Reply to
Tomasz Skurniak

Nie wiem tylko skąd to 20% cena w Niemczech oscyluje w granicy 204 E (GRAUPNER), (u mnie 760- zł ) również w sklepie podanym przez Pana cena z podatkiem wynosi

204 E więc proszę mi wyjaśnić tą różnicę bo nie rozumiem ???

Pozdrawiam ! Radek Oleksy Ol-Pen Model

Reply to
modelarski

Użytkownik snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

MX 12 w sklepie niemieckim u Staufenbiela, to 145 Euro (z podatkiem), chyba że czegoś nie rozumiem :)

Reply to
kyrzi

Chyba + PODATEK - albo ja czegoś nie rozumiem !? - trzeba wejść w produkt i na samej górze jest napisane co trzeba doliczyc i jakoś dziwnie wychodzi 204 E - tyle co u Graupnera ...

Reply to
modelarski

Użytkownik snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Cytat ze strony: :: Pricing information Unbinding recommended price by manufactuer: 204,00 EUR ** So you save at our shop: 59,00 EUR (29 %)

::

Te 204 Euro, to cena proponowana przez producenta (nie obowiązująca) , a więc kupując w sklepie za 145 zyskujesz 59 Euro, [cena z podatkiem (inkl. czyli zawiera VAT)] Czyli promocja :)

Reply to
kyrzi

Cześć Radku,

tam u góry po lewej jest napisane:

Cena sugerowana: 204,- EUR U nas oszczędzacie: 59,- EUR (29%)

A na dole po prawej:

Cena 145,- EUR (włącznie z 19% podatku)...

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

Zgadza się !!! Zwracam Honor !

Kupujcie w Niemczech !

Reply to
modelarski

Użytkownik snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Tego nie da się zrobić; zawsze będę kupował w Polsce, nawet jak będzie ciut drożej :) A jak będzie o wiele drożej, to wtedy w Niemczech, (lub w Tower Hobbies)

Reply to
kyrzi

Witam To są trochę takie czary mary nad głową klienta, a mianowicie Graupner podaje wzorem wielu innych producentów z różnych branż, sugerowaną cenę detaliczną (tu 204 Euro), ale za ile na prawdę sprzedaje sklepom takim jak wspomniany Staufeinbel, to jest juz ich tajemnica. Sklep daje swoją cenę (tu 145 Euro zawierające VAT) i dumnie pisze "u nas oszczędzasz ... tyle to a tyle".

Bazuje na angielskiej wersji strony w/w sklepu i dokładnie w przypisach jest tam takie arcydzieło marketingu jak - "nie wiążąca sugerowana cena detaliczna"

Jest faktem, że rynek modelarski w Niemczech jest wielokrotnie większy niż w Polsce i tamtejsze sklepy mogą sobie pozwolić na mniejszą marżę , bo i tak wyjdą na swoje, a i mają lepsza pozycję negocjacyjną w stosunku do producenta, bo więcej sprzedają.

Reply to
Paweł Pracki

Cześć,

to jest niestety typowa polityka wielu większych firm nie tylko modelarskich. Istnieje coś takiego jak cennik hurtowy. I od tych cen udziela się (i to często sporych) upustów zależnych od ogólnego rocznego obrotu. Takim sposobem, więksi klienci mogą często z normalnym jeszcze zyskiem sprzedawać towar w detalu za cenę równą (prawie) cenie zakupu przez drobnego klienta. Tym samym automatycznie preferuje się dużych odbiorców uniemożliwiając wychylenie się maluczkim. Jeszcze raz zaznaczam - przynajmniej tu w Niemczech jest to zwykła praktyka docząca wielu branż i sprzedaży nie tylko detalicznych! Potrafi to nieźle uprzykrzyć życie...

Powstała w ten sposób sytuacja pozwala na kombinację wykorzystywaną przez drobnych cwaniaczków, którzy kupią towar u takich "Staufenbielów" - gdzie z tej przykładowej ceny 145,- EUR przy zakupie powiedzmy 5 nadajników jeszcze nieco uszczkną i bez płacenia w Polsce podatku opylą towar z niewielkim zyskem. A ten, co uczciwie kupił u producenta, zapłacił podatek i każdemu odbiorcy wystawia uczciwie rachunek, nie ma szans na pozbycie się zbyt drogiego towaru. Takie są realia...

To takie błędne koło. Pozostaje albo kombinowanie, albo sprzedawanie chińszczyzny albo zbieranie narzekań klientów na zasadzie - ten to ma marżę i zarabia. Bo to się ludkom wydaje że taki Ol... ma tą samą cenę zakupu co St..........

A propo Olpen - Radku - widzimy się w tym roku na Zarze?

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

detaliczną

Psia kośc WYBIERAM SIĘ JUŻ OD CHO CHO ... a może i dłużej, ale jakoś mi nie wychodzi, Piła lepiej odpowiadał mi terminowo, ale postaram się w tym roku dotrzeć, bo dłuuuugo wielu z Was nie widziałem, myślę więc, że do zobaczenia na Żarze !! - wpiszę się pewnie dopiero w czerwcu, jak już będę znał plany urlopowe :).

Radek

Reply to
Ol-Pen Model

Użytkownik "kyrzi" snipped-for-privacy@WYWALTOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:et41j0$qsi$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Zgadza się. W promocji kupiłem za 129E Tomasz Skurniak

Reply to
Tomasz Skurniak