Gdzie nie leży Skarżysko Kamienna?

Cześć,

zastanawiam się z kol. TomB(riderem), gdzie jest Skarżysko Kamienna. Staramy się tego dociec drogą eliminacji miejsc nam znajomych. Na razie wykluczyliśmy Rembertów, Chomiczówkę, Al. Jerozolimskie, Ursynów. Czy ktoś był w tamtejszym muzeum i może skrobnąć dwa słowa co ciekawego można tam znaleść? Aha, jak daleko to jest mniej więcej od W-wy?

Pozdrawiam Marek

Reply to
c_marek

za Górą Kalwarią w stronę Warki i Radomia - polecam.

A możesz troszkę przybliżyć co tam mają ciekawego z pancerki ??

GROBER

Reply to
Robert Grabowski

Rze co? Ja tam sie kurde nie znam, ja zwykly neocostam jestem i mape to ja znam tylko z kłejka, chcesz to ci narysuje! Chopaki se jaja zrobili hyba nie? albo nie? no nie wiem, muszem sie podrapac w guwke aaa to hyba nie jaja! mi tez zaimponili!

:-) :-)

spoko hopaki ja terz bym chial do tego Mjuzeum pojechac i sobie na czolga popatrzyc!

XXX

ps - a tak powaznie - panowie, zarty to zarty, powazne dyskusje na tematy merytoryczne to inna bajka. I jedno i drugie nie cieszy sie powodzeniem, poki nie dojdzie do konfliktu emocjonalnego :- ) szkoda, prawda? usmiany po pachy, wesoly i nie czujacy kwasu oraz majacy poczucie humoru KP

Reply to
Kuba Plewka

Pewnie byś wtedy zobaczył tego, no, StuK,G, ważne że na drugie mu jakoś Ausdfjskdjf. coś tam było bo stoi taki fajny trochę rdzewnięty. :-)

Reflektowałbyś na wycieczkę? Tylko co na taką wyprawę moja Żona powie... Dzięki Kuba, że jesteś. :-)

Pozdr TomBikBombik

Reply to
TomB(raider

zrobimy szybki wypad, na nielegalu. jeden dzien i obejrzymy co trzeba a niewiast nie bedziemy wtajemniczac, tak to dobry plan. ciiiiiiiiiii.... :-)

KP

Reply to
Kuba Plewka

Przepraszam najmocniej naszego drogiego kolege Pawla Stepinskiego, za to iz moj poprzedni post polaczylem z jego wypowiedzia. Oczywiscie moj list dotyczym zapytania osoby podpisujacej sie jako Marek i stanowiacy poczatek calego watku. moge sie usprawiedliwyc jedynie tym, ze kozystam, w odpowiadaniu na liste z systemu polnews ktory nie daje pelnego wgladu w liste dyskusykna. Sam jednak wiem, ze moje usprawiedliwienie jest slabe. Jeszcze raz przepraszam Pana Pawla. Maciek Poniatowski

Reply to
Maciek Poniatowski

Chyba Waść przesadzasz. A wydawałoby się, że osoba która ma na koncie tyle artykułów w sieci o modelarstwie, jest dla tylu osób przykładem z kulturą za wiele nie ma wspólnego.

Po Twojej odpowiedzi w takim tonie - nie pozdrawiam TomB(raider)

Reply to
TomB(raider

Użytkownik "Roman Białoskórski" snipped-for-privacy@kr.onet.pl> napisał w wiadomości news:beup24$g8u$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Staaaary, no bez jaj marudzisz jak stara baba w urzedzie pocztowym nie pasi to nie czytaj, po jaka cholere sie w ogole dopisujesz pod tym tematem?

109 klepana nie pasi, skarzysko tez zle, ty jakis marudny jestes! nic tylko pffff i pffff temat uwazam za zamkniety, mnie tam zarcik ubawil bo znam zarowno Marka jak i Tomka i wiem jakie lubia dowcipy. nie czuje kwasu! na tym forum pojawia sie codziennie kilka wypowiedzi ktore sa odmienne od mojego punktu widzenia albo mi sie nie podobaja. I co? mam tak przynudzac?

eeee, zlewam to, ide sobie FOKE pokleic a ty mozesz "zaryczec jak samolot" - co kiedys zapowiadales! (hi hi hi)

KP

Reply to
Kuba Plewka

Cześć.

Ale gorąco się zrobiło na tym wątku. Polecam wybrać się do tego muzeum. Sam byłem dwa lata temu i wybieram się jeszcze raz. Ja tam sobie zrobiłem fotki T-34 od środka. Sympatyczny dyrektor tego ośrodka pan Andrzej Lange (sympatyk modelarstwa) na pisemną prośbę udziela zielonego światła na penetrację pojazdów od środka. Oczywiście wyraźnie wskazanych przez petenta. Wypada również wcześniej umówić się telefonicznie (tel. o41 - 253-13-31). Jest tam T-34/85 z wierzą konstrukcji spłaszczonej (chyba jedyny egzemplarz w Polsce), wóz pomocy technicznej na podwozi T-34, StuG IV, wrak Pz.Kpfw.IV, przednia płyta pancerna wierzy Serien-Turm (Henschel) Pz.Kpfw.VI Tiger Ausf.B wraz z armatą KwK 43 L/L71, sporo dział polowych, armaty czołgowe, samoloty, śmigłowce i okręt.

Pozdrawiam

GROBER

Reply to
Robert Grabowski

Za dużo powiedziane - złożyć skorupę to tak

Jedyny zachowany na świecie

Prawda, polecam zajrzeć do historii pl.misc.militaria, gdzie pochodzenie pojazdu i okoliczności jego zniszczenia opisał niejaki Krzysiek (?) jakieś

2-3 lata temu.

Marek

Reply to
Marek Jaszczolt

StuG IV bez osłon. Byłem przy tzw. renowacji gdy uzupełniano pancerz i układ jezdny. więc wlazłem do środka. Tylko że nie wiele w nim pozostało: armata i chyba szczątki fotela działowego, kilka drobiazgów prawie nie do zidentyfikowania, transmisja, drążki kierowcy wraz z fotelem, przedział silnika wymotła eksplozja.

zamieścić to na PWM'ie?

PAn dyrektor zezwala wykonywać fotki i umieszczać je gdzie się chce. Ale dotyczy to tylko tych robionych na zewnątrz. Bo te które wykonałem w środku pojazdów nie mogę nigdzie publikować - w szrokim tego słowa znaczeniu (wyłącznie na własny użytek)

Pozdrawiam

GROBER

Reply to
Robert Grabowski