jak naprawić starego graupne ra ze spaloną końcówką mocy?

Wiatam bywalców, Mam nielada problem. Otóż jestem w posiadaniu 27-o letniej aparatury Graupner 'Varioprop 8s', w której niestety rozpoznałem objawy spalonej końcówki mocy (jej zasięg to 5 m). Czy ktoś z Forumowiczów mógłby mi powiedzieć, czy istnieje sposób na usunięcie tej awarii w tak starym nadajniku? Gdzie to zrobić i ile to by kosztowało?

Z góry dzięki za odpowiedź, Michał

Dnia 07/22/2003 08:15 PM, Użytkownik Michał Kuc napisał:

Akurat przy końcówce mocy to nie problem, że stara. Nie wiem gdzie naprawiają aparatury RC, ale fachowiec radiowiec, np. z serwisu CB powinien sobie poradzić. Przeważnie rzecz się sprowadzi do wymiany jednego tranzystora, ew. jakiegoś opornika, plus regulacja (o ile twoja diagnoza jest trafna)

--
Jakub Witkowski
z domeny gts(kropka)pl

Użytkownik "Michał Kuc" napisał w wiadomości ...

Graupner

mocy

Witam Aparatura rzeczywiście zabytkowa. Spróbuj zapytać tutaj: http://republika.pl/pwpart/dane.html Naprawiałem ostatnio odb. Rex 7 i jestem zadowolony. Pozdr Krzysiek

Jak na razie oddałem ją do miejscowego "znachora" od sprzętu radiowego, ale jak ją zobaczył, to powiedział "co to jest i do czego to służy?" (oczywiście nie ze względu na wiek mojej aparatury, tylko dlatego, że nigdy nie widział zabawek z serii 'remoute control'). Jak mi ją odda ze słowami "nie dało się naprawić" wyślę to tej firmie z Rzeszowa. Dzięki

Michał

Wiadomość dla Mlcchał Kuc naprawię ap. zadzwoń/32/ 217 -66-96.

Graupner

mocy

http://www.gazeta.pl/usenet /

napisał:blccas$8e6$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

A gdzie mieszkasz?

Oddałem go do serwiu, który naprawia zwykłe radia. Gość dał radę naprawić jeden z trzech spalonych wzmacniaczy i zasięg zwiększył się do ok. 100 m na ziemi. Reszty nie mógł, bo jego zdaniem zostały wylutowane jakieś części z układu i nie wie, co to było, dlatego niezbędy jet schemat nadajnika. Wysłałem maila do graupnera w niemczech z proźbą o takowy, oni zdeklarowali się, że przyślą, jednak mija już chyba miesiąc, a schematu jak nie ma tak nie ma.

Ile bym za to zapłacił?

Pozdrawiam, Michał Kuc