klej do drewna

witam serdecznie (po raz pierwszy) przejrzałem archiwum grupy, jednak było tego za dużo, aby coś wybrać poszukuję kleju do drewna (sklejam model drewniany), ponieważ klej dostarczony przez producenta kończy się muszę kupić nowy potrzeba mi kleju, który jest najlepiej bezbarwny, szybko schnie (max 10 minut, im mniej tym lepiej), łatwo można go kupić (w castoramie itp)

Reply to
wonski
--==Trotyl==--
Reply to