kolejka H0 - moduły

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Witam wszystkich :))
Mam kilka pytań dotyczących budowy makiety H0 z modułów.
1. Jakiej wielkoci powinny być moduły, w przypadku makiety wielkości 280 cm
x 170 ? Jakiej grubości powinna być sklejka?
2. Czy macie jakieś własne, niezawodne techniki szybkiego i stabilnego
łączenia modułów?
3. Czy po połączeniu modułów łączy się szyny, czy lepiej zastosować
oddzielne zasilanie dla torowisk każdego modułu?
4. Jak radzicie sobie z poziomowaniem całości? W końcu to drewno i
niezależnie od tego jak moduł będzie sztywny, to po połączeniu ulegnie
odkształceniom. Wylewka betonu nie wchodzi w rachubę, bo musiałbym to zrobić
w całym pokoju :-(
5. Czy są jakies strony, najlepiej polskojęzyczne poświęcone budowie
modułów? Próbowałem szukać , jednak wyszukiwarki wywalaja mi linki do
kolej.pl, ale strona mi się mnie otwiera :-( Na innych stronach informacje
są bardzo pobieżne, i poruszają głównie zalety i wady modułów. Czy istnieje
jakieś forum dyskusyjne poświęcone wyłącznie modelarstu kolejowemu?

pozdrawiam
Robert Jacek

Re: kolejka H0 - moduły
Zobacz na stronie www.kolej.pl
cm
zrobić
istnieje

Re: kolejka H0 - moduły

W momencie pisania postu strona ta nie działała, teraz już tak.

pozdrawiam
Robert

P.S. Widzę że nie wielu tu kolejarzy, szkoda :-(

Re: kolejka H0 - moduły

w takim razie zapraszam na http://www.forum.martel.pl/viewforum.php?f=4

Re: kolejka H0 - moduły

jestem,jestem i juz sie zapisalem na forum
w koncu cos co mi odpowiada ;-)))))))))))))))))))))))

Site Timeline