kolejka H0 - moduły

Witam wszystkich :)) Mam kilka pytań dotyczących budowy makiety H0 z modułów.

  1. Jakiej wielkoci powinny być moduły, w przypadku makiety wielkości 280 cm x 170 ? Jakiej grubości powinna być sklejka?
  2. Czy macie jakieś własne, niezawodne techniki szybkiego i stabilnego łączenia modułów?
  3. Czy po połączeniu modułów łączy się szyny, czy lepiej zastosować oddzielne zasilanie dla torowisk każdego modułu?
  4. Jak radzicie sobie z poziomowaniem całości? W końcu to drewno i niezależnie od tego jak moduł będzie sztywny, to po połączeniu ulegnie odkształceniom. Wylewka betonu nie wchodzi w rachubę, bo musiałbym to zrobić w całym pokoju :-(
  5. Czy są jakies strony, najlepiej polskojęzyczne poświęcone budowie modułów? Próbowałem szukać , jednak wyszukiwarki wywalaja mi linki do kolej.pl, ale strona mi się mnie otwiera :-( Na innych stronach informacje są bardzo pobieżne, i poruszają głównie zalety i wady modułów. Czy istnieje jakieś forum dyskusyjne poświęcone wyłącznie modelarstu kolejowemu?

pozdrawiam Robert Jacek

Reply to
acidity

Zobacz na stronie

Użytkownik "acidity" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:bgqn83$bia$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
Ygor

Użytkownik "Ygor" snipped-for-privacy@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:bgvr51$csu$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

W momencie pisania postu strona ta nie działała, teraz już tak.

pozdrawiam Robert

P.S. Widzę że nie wielu tu kolejarzy, szkoda :-(

Reply to
acidity