kolejka H0 - moduły

Witam wszystkich :)) Mam kilka pytań dotyczących budowy makiety H0 z modułów. 1. Jakiej wielkoci powinny być moduły, w przypadku makiety wielkości 280 cm x 170 ? Jakiej grubości powinna być sklejka? 2. Czy macie jakieś własne, niezawodne techniki szybkiego i stabilnego łączenia modułów? 3. Czy po połączeniu modułów łączy się szyny, czy lepiej zastosować oddzielne zasilanie dla torowisk każdego modułu? 4. Jak radzicie sobie z poziomowaniem całości? W końcu to drewno i niezależnie od tego jak moduł będzie sztywny, to po połączeniu ulegnie odkształceniom. Wylewka betonu nie wchodzi w rachubę, bo musiałbym to zrobić w całym pokoju :-( 5. Czy są jakies strony, najlepiej polskojęzyczne poświęcone budowie modułów? Próbowałem szukać , jednak wyszukiwarki wywalaja mi linki do kolej.pl, ale strona mi się mnie otwiera :-( Na innych stronach informacje są bardzo pobieżne, i poruszają głównie zalety i wady modułów. Czy istnieje jakieś forum dyskusyjne poświęcone wyłącznie modelarstu kolejowemu?

pozdrawiam Robert Jacek

Zobacz na stronie www.kolej.pl

cm

zrobić

istnieje

W momencie pisania postu strona ta nie działała, teraz już tak.

pozdrawiam Robert

P.S. Widzę że nie wielu tu kolejarzy, szkoda :-(

w takim razie zapraszam na http://www.forum.martel.pl/viewforum.php?f=4

jestem,jestem i juz sie zapisalem na forum w koncu cos co mi odpowiada ;-)))))))))))))))))))))))