Latanie w Rakowie-final

Użytkownik Doman napisał:

[..]

ze swojej strony dodam tylko PLONK warning chociaz zapewne zbyteczny gdyz:

SK> moja obecnosc na tym forum zostaje zakonczona

zobaczymy czy dotrzyma slowa

Reply to
AlexY

I to jest ciekawe,że TUTAJ zachowujesz się w ten sposób a na FORUM obecnie jesteś potulny jak baranek. Pozdrawiam Paweł S.

Reply to
pawels13WYTNIJTO
Reply to
Sergiusz Wolski

Okej, tego juz za wiele, co ja takiego napisalem, co? Prosze o CYTATY.

Na maja sie odzywam bo chetnie rozwieje watpliwosci.

Reply to
Doman

Okej, tego juz za wiele, co ja takiego napisalem, co? Prosze o CYTATY.

Na majla sie odzywam bo chetnie rozwieje watpliwosci.

Do krotkofalowcow nic nie mam i zlego slowa nie powiedzialem/napisalem.

Wiec prosze o cytaty i dowody. Ktos sie tu dobrze bawi.

Reply to
Doman

Użytkownik Doman napisał:

tak sie zacietrzewili ze teraz wala jak popadnie nie patrza w kogo znam okreslenie na takich ignoranci i jeszcze to wymachiwanie powodzia jak sztandarem...

Reply to
AlexY

To nie tak, ktos tu chce wojne rozpetac, juz umiescilem wyjasnienie. Najgorsze jest to ze wiekszosc pisze tu po tym co uslyszala od innych i wala na slepo. A gdyby poczytali to mieli by jasnosc kto co napisal.

Z pewnego punktu widzenia ta sytuacja jest zabawna, jeden cos powie a inni za nim w ogien na slepo bez odpowiedniej wiedzy. To cos przypomina...

Tak czy siak mam nadzieje iz pseudo krotkofalarzowi/modelarzowi ktory tak sie bawi ta wojna nie wyjdzie. Bo beda szkody po obu stronach.

Reply to
Doman

Histeria...

..pod złym adresem....

redir thread | //dev/killfile

..dajcie juz spokoj

-------------- The Bocelot

(it's ugly but it's mine & does it's job)

Reply to
Bocelot

Właśnie przyłaczam się do tego DAJCIE SPOKÓJ , to nie ma SENSU,

ten konflikt powstał, jak większość JEDYNIE przez błędy we wzajemnej komunikacji - ZŁE ZROZUMIENIE PIERWOTNEJ CZYJEJŚ INTENCJI, czy to na skutek nieprecyzyjnej albo zbyt emocjonalnej wypowiedzi i/lub takiego też odczytu przekazu.

Przecież nie prowadzicie żadnej wojny między sobą, nie padają żadne merytoryczne uwagi, to jest dyskusja oparta jedynie o EMOCJE.....nie dajcie się wodzić złym emocjom.....

nie ma zwyciężców i pokonanych i nie będzie

jeszcze raz....

PROSZĘ DAJCIE SPOKÓJ - podajcie sobie ręce (jeśli się da przez listę :)) i zapomnijcie o całej dyskusji

pzdr zbyszek

Reply to
zbyszek