Paranoja :[

Witam

To jest nienormalne, to serwo kosztuje 26,90 :)

Damian Szymalski

To sie kiedys nazywalo polowaniem na jelenia :-) i stanoiwi normalne wykorzystanie czyjejs nieswiadomosci. Jak zawsze w zyciu - niewiedza boli

Pozdrawiam serdecznie

Alex

Reply to
rcflight

Z glebin modelarni ...

DS> Witam

DS> To jest nienormalne, to serwo kosztuje 26,90 :) DS>

A wiesz gdzie kupic za taka cene?

Reply to
Marciu11 - Viper
Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick

Ja wiem :) W conrad.pl - tyle ze nie maja tego w ofercie www ale jak sie do nich zadzwoni to podadza ta wlasnie cene. ______________ pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht

krall
Reply to
Damian Szymalski
Reply to
Damian Szymalski

Dlaczego oszu¶ci? Towar jest wart tyle ile klient za niego jest sk³onny zap³aciæ. Szukaj± niedoinformowanych jeleni ¿eby zedrzeæ z nich, ale oszustwem tego nazwaæ z pewno¶ci± nie mozna! Kwotê 26,9 pobieraj± za servo a pozosta³± czê¶æ kwoty za to ¿e wiedz± gdzie kupiæ tanio. Nikt kolego nie zmusza Ciê do kupowania u tych "oszustów". Uprzedzaj±c ewentualne zarzuty, ja nie sprzedajê na allego. Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek

Ostatnio kupowalem u nich (przedstawiciela Conrada) smiglowiec Hirobo LAMA cena była atrzkcyjna 350 Euro w Niemczech po zamowieniu konczowa cena to 1790zl czyli koszty przesylki i "manipulacyjne" byly wysokie ale i tak wyszlo 600zl taniej niz u polskiego dystrybutora Hirobo

AdamG

Reply to
adamg

Użytkownik Darek napisał:

to nazwijmy ich spekulantami :)

Reply to
AlexY

Z glebin modelarni ...

MV> Z glebin modelarni ...

> Pozdrawiam

MV> A wiesz gdzie kupic za taka cene?

MV> -- MV> Pozdrowienia, MV> Marciu11 mailto: snipped-for-privacy@o2.pl

Jak ktos organizoal jaka hutowy zakup to pamietajcie moj emial :) Z chcecia sie dopisze do zamowienia..

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

kupilem 4 sztuki - dwa na pewno bede sprzedawal (po 32 zl)

Warszawa

PMK

Reply to
PeKlesyk