Plany samochodu RC

Czesc Potrzebowalbym plany modeli samochodow najlepiej spalinowych, szperalem troche w necie ale nie moge niczego znalezc. Jakbyscie nie mieli calych planow to zadowole sie np kompletnymi planami uklady kierowniczego itp. Z gory dzieki

Tormag

Reply to
tormag

Dolaczam sie do prosby. Poszukuje rowniez materialow i wszlkich informacji nt duzych spalinowych modeli samochodow-takich, w ktorych mozna by zastosowac silnik od kosiarki, albo od pily spalinowej.

pozdro bronek

Reply to
bronek

Ja również dołączam się ze swoją prośbą... o plany. tylko że ja chciałbym przystosować do tego silnik Aero. Znajdzie się ktoś kto będzie chciał mnie powstzymać???

:DDDDDDDDDDDDDDD

Reply to
Olshaq

Witaj tormag,

W Twoim liście datowanym 2 listopada 2003 (16:34:52) można przeczytać:

Może to Ci się przyda:

Teos

t snipped-for-privacy@poczta.onet.pl (Teos) napisał(a):

jeszcze tak z jedna stronka zeby bylo cos alternatywnego :-)

tormag

Reply to
Tormag