Poduszkowiec - napęd

Witam
Ma ktoś pomysł, jaki dobrać skok śmigła napędowego do napędu poduszkowca spalinowego? Z tego napędu będzie jednocześnie "pompowana" poduszka. Silnik 26 ccm benzyna 1KM adoptowany z podkaszarki. Rozmiary kadłubu 110cm x
55 cm x 20 cm. Waga końcowa całości modelu nie powinna przekroczyć 9 kg. Ponieważ śmigło będzie obudowane - przewidywany tunel o średnicy 30 cm - maksymalny rozmiar śmigła, jakie zmieszczę to 11 cali. Pytanie jak dobrać skok, aby całość współgrała ? Skok 4, czy też 9 ? Pytanie też, czy ta średnica śmigłą nie będzie za mała ? A może wybrać śmigło trójłopatowe ?
Pozdrawiam Piotrek
Dnia Sun, 11 Jun 2006 22:03:32 +0200, Max napisał(a):

Witaj A nie łatwiej będzie dobrze "przycumować" poduszkowca do ziemi co by nie odfrunął (z luzem oczywiście) i sprawdzić w praktyce ?
Pozdrawiam, Zbych
---------------------------------------------------------------------------------- Zabrze, 2006-06-11 22:58:53 Jeżeli chcesz wysłać do mnie maila, zdejmij "majtki"

Przy doborze skoku chyba tak zrobię - kupię śmigło z największym i najmniejszym skok ( 11x6 juz mam ).
Gorzej w przypadku, gdy śmigło się okaże za małe. Jestem jeszcze przed wykonaniem otunelowania śmigła, więc jest szansa przeprojektowania kilku rzeczy. Bryły kadłubu już niestety nie dam rady zmienić.
Pozdrawiam Piotrek