[PWM lotnicze-plastik] projekty grupowe

Czołem Dziś wrzuciłem trzy galerie projektowe - dwa Korsarze i Spitka i tak mnie naszła refleksja, dawno nic w temacie projektów wspólnych się nie działo. Jakoś co prawda nie wiem czy pomysł robienia jedengo ogólnogrupowego projektu ma szanse powodzenia, ale może parę mniejszych na zasadzie takiej jak jest robiony UH-60? Wystarczy tylko jedna osoba która to będzie pilotować z podstawową znajomością HTML i odrobiną czasu żeby to obrabiać. Narzędzia do tworzenia galerii i in-boxów w każdej chwili mogę wysłać, hot-line też jest do załatwienia ;-). A dalej to tylko zgrać temacik, paru chętnych i info do mnie kiedy start, kiedy koniec i jaki temat. I ruszamy. Ostatnio było trochę szumu wokół Foczek, a może np. znalazło by się paru chetnych na P-40 lub na Albatrosy? Obecnie niestety nie będę w stanie popilotować takiego projekciku, ale kto wie, jakby się znalazł dobry temat to też bym wszedł w coś takiego... Jesień za pasem, wieczory co raz dłuższe i zimniejsze... To jak? Any chętni?

Reply to
Witold Kozakiewicz

O, na Mustanga to ja sie pisze.

Szok, po raz drugi w jednym poscie sie z Toba zgadzam;D Taki temat tez jest ciekawy. Ale... Czy nie za duza rozpietosc modeli?

Pzdr, Pavvel

BTW. Cos sie poczta przez onet pieprzy... Eh, trza zmienic maila...

Reply to
nomail

jest przecież gotowiec z falcona, no jasne ze nie tani ale dostepny na hanatsie a tak btw to 190s jest i w 1/72 i 1/48 (w 48-ce są nawet jakiś kowersje żywiczane do tamiyi), jest też bardzo dobra konwersja cmk do revella (Me163S super, polecam)

jak napisałem, w każdej prowiniencji

Piotrek Gmurczyk

Reply to
piogmu1

No bez przesady, skoro mi się udało jakoś tego fw zlepić to dla innych będzie to pewnie fraszka

spoko, jak chcesz to wytłoczę.

Piotrek Gmurczyk

Reply to
piogmu1
Reply to
Marcin Rzeszotek

Ja mam "tylko" jednego (tamiya w 48), ale za to z detailsetem Airesa:)Az sie boje za niego brac;))

W kazdym razie w Mustanga chetnie wejde. A od strony organizacyjnej tez moge pociagnac.

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel
Reply to
Marcin Rzeszotek
Reply to
Marcin Rzeszotek

mmm? Jakie? Dobrze byloby wiedziec:) Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Witam!

Swietny pomysl! Ja sie pisze - Jak 7W jak najbardziej sie lapie :)

pozdr

Reply to
Marcin (pvf) Krajewski

Cześć,

Widzę że pomysł kiełkuje... właściwie to mam trzy-cztery deklaracje osób chętnych do prowadzenia projektu. To juz jest dużo :D.

Teraz temat. Jest opcja z Ta-152, jest Mustang i jest P-40. Szczerze to raczej bym proponował nie robić P-40 i Musia jednocześnie. To są wielkie tematy, porównywalne ze Spitkiem. Dużo modeli, dużo wersji, dużo dodatków i pewnie sporo chętnych będzie. Zwłaszcza, że jak P-40 to raczej w komplecie z P-36. A Mustang z Twin Mustangiem, Tak że albo jeden albo drugi. (na oba się piszę jakby co - ...hawków mam chyba ze 6 w pudłach, mustangów tez się kilka znajdzie). Ta-152 spokojnie może iść jako mniejszy równolegle. Szkolno-treningowe IMHO jest zbyt szerokim tematem, i raczej jako projekcik bym tego nie traktował. Bo właściwie łapalibyśmy się od Bleriotów po Jaka 130. Chyba żeby go jakoś zawęzić, ale jak... Chyba że potraktować go długofalowo... i wszystkie dwustery by tam się pojawiały... hmm. Cóż jeśli będzie prowadzący i będą chętni na to, to nie mam nic naprzeciwko. W sumie od strony technicznej sprowadza się to do prowadzenia jednej stronki projektu a miejsce na PWM na to jest ;-).

W sprawach technicznych samego prowadzenia projektu zapraszam na priv.

Reply to
Witold Kozakiewicz
Reply to
Artur Osikowski
Reply to
Marcin Rzeszotek

:) to "susza projektowa";)

Tez tak mysle. Ja tam najchetniej robilbym Mustanga. A moze Witku glosowanko? Dwie opcje, glos albo na jedna, albo na druga i wszystko jasne. A tak jak piszesz, Foka moze isc jako miniprojekt. Zdaje sie nawet, ze Kuba w ta strone wlasnie zaczal tym krecic.

ciezki temat.... ale jak wypali to tez w niego wejde. Z japonczykiem;)

O, akurat w tym temacie, to ja mam juz troche doswiadczenia:) "Mlody, doswiadczony w materii chetnie poprowadzi projekt";D Oczywiscie Tobie nie odmowie splendoru prowadenia projektu grupowego;]

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel
Reply to
Marcin (pvf) Krajewski

Pamietaj - mistel - to do mnie;) BTW, musimy sie wreszcie zGGadac - trza omowic spotkania:)

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Pamietam, pamietam :)

Dokladnie, wszak wakacje juz na finiszu :)

pozdr

Marcin (pvf) Krajewski

Reply to
Marcin (pvf) Krajewski