pytanie o bocznicę

Na zasadzie : " nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi"- niezwykle rad byłbym, gdyby ktoś, objaśnił mi co to znaczy : " bocznica - kolego" , którym to określeniem dośc często się ostatnio szafuje na grupie.

Reply to
Jerzy
Robert 'Heyoan' Gadomski

Witam, ...cierpliwości Młodzierzy Niecierpliwej, dużo pytając jest szansa że kiedyś tam trafisz. Zwykłe wyjasnienie zepsuje smak niespodzianki. Co do "nie ma głupisz pytań", mam takie pytanko: Czy jak stanę na torach a rękoma chwycę się drutów to pojadę jak tramwaj ??????? ;-)

Pozdrawiam ZD

Dnia 25-09-2003 o godz. 9:21 Jerzy napisał(a):

odpowiedzi"- niezwykle

---------------------------------------------------- "Dwa tygodnie na miłość" już na video i DVD! <

Zbyszek Denis

JEsli to beda tory tramwajowe, to tak. :D MSPANC

Pzr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Ke'dem guerfel snipped-for-privacy@wp.pl (Zbyszek Denis) ihn news: snipped-for-privacy@wp.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Akurat to pytanie ma swoją odpowiedź ;oP

Tak, pod warunkiem że masz rozstaw nóg europejski, nie wschodni ;o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Ja sie do tego dolaczam uwazajac, ze albo mam wiedze i ochote na odpowiedz, albo po prostu milcze zamiast zasmiecania grupy i zniechecania poczatkujacych

Pozdrowienia dla wszystkich

Alex

PS: przez okno widze super termike i lekki wiatr...... serce sie kraje :-(

Reply to
rcflight

Z glebin modelarni ...

rgc> PS: przez okno widze super termike i lekki wiatr...... serce sie kraje :-(

Oj rozumiem Cie rozumiem :( Ale jeszcze ze dwa dni potrzebuje :)

Pzodrawiam MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Użytkownik "Zbyszek Denis" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@wp.pl...

Zadając to pytanie na forum grupy na pewno dojedziesz... na bocznicę :) Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
tyfusek
Reply to
Andrzej Grodzki