[RC] Gdzie w Warszawie dobry sklep?

Witam wszystkich .

Idea latania porwala mnie w sposob trudny do wyobrazenia choc pewnie dla was zrozumialy. Czy mozecie zatem podpowiedziec mi, a wlasciwie polecic jakis duzy dobrze zaopatrzony sklep w Warszawie? Chodzi mi o sklep gdzie bedzie mozna spotkac czlowieka, ktory pomoze mi dokonac wlasciwego wyboru a nie potraktuje mnie jako okazje do pozbycia sie slabego towaru. Fajnie by bylo gdyby rowniez byl to duzy sklep zeby dalo sie zobaczyc jak najwiecej. Wizyte w miejscu latania i kontakt z prawdziwym "lataczem" rowniez mam w planie ale to w terminie pozniejszym.

I wlasciwie to juz teraz moge poprosic o porade w sprawie wlasciwej aparatury do sterowania (ogolne zasady juz poznalem ale nie czuje sie na silach w kwestii wyboru konkretnego modelu). Wyobrazam sobie ze najpierw w celu "oblatania" nadajnika pocwicze jednak troche na symulatorze Stawiam raczej na sprzet uzywany i raczej "na wyrost" z nieco wyzszej polki.

Nie mam zadnych doswiadczen w temacie i cala moja wiedza to ta grupa (ostatnie 600 postow) i Internet.

Tak mi sie jeszcze pcha do glowy inne pytanie - niegdzie nie znalazlem ogloszen ani o nauce dla poczatkujacych lataczy. We wszystkich przepieknie napisanych poradnikach (tych, ktore znalazlem) jest o lataniu z instruktorem ale linkow ani innych propozycji nie widac.

Andrzej Kowalski

PS Mam dzis jakies trudnosci z wysylaniem wiec nie jest wykluczone ze moj post pojawi sie dwa razy za co z gory przepraszam....

Reply to
Andrzej Kowalski

| Witam wszystkich. [ciach] Zobacz sklepy na mojej stronce...

P.S.: Nie czytalem calego posta ;>

Reply to
Doman

Andrzej, dobrze zaopatrzony sklep modelarski ze "świadomą" obsługą jest na ul. Bitwy Warszawskiej. Sklep nazywa się Centralna Składnica Modelarska (CSM). Pan w sklepie na Siennej nie jest modelarzem RC i nie ma praktycznej wiedzy. Sklep na Dzielnej nie cieszy sie dobra opinia. Telefon do CSM znajdziesz w archiwum grupy. Co do nauki latania to w sklepie Chematic widziałem kiedyś ogłoszenie osoby oferującej naukę w systemie trener- uczeń. Co do aparatury to sugeruje wziac pod uwage (między innymi!) nastepujace rzeczy: a) jakimi modelami zamierzasz latac b) czy rozwazasz mozliwosc zakupu aparatury uzywanej (czasem trafiaja sie calkiem niezle okazje)

Wydaje mi sie, ze w archiwum powinienes znalezc sporo rad dot. wyboru aparatury. Poszukaj.

Radek Pilski

Reply to
Radek Pilski

Nie mam pojecia. Nigdy nie latalem. ;-) Stawiam jednak zdecydowanie na cos co baaaardzo powoli i grzecznie lata. I odporne jest na upadki, i raczej jednak z silnikiem. Rozwazam rowniez wariant w ktorym po kilku probach zrezyzygnuje z tej zabawy.

Zdecydowanie tak - i dlatego m.in. szukam "zywej" pomocy tu na grupie. Zadne wyklady i opisy nie zastapia doswiadczenia i sam nie bede w stanie przydatnosci urzadzenia. Tu trzeba komus zaufac - komus kto powie kup to. A dlaczego to a nie tamto to juz sprawa lezaca poza moimi mozliwosciami oceny.

Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski