[RC] Malowanie laminatu

Page 1 of 2
Witam !!!
Ponieważ dzięki Gwiazdorowi stałem się posiadaczem laminatowego kadłuba, chciałbym go pomalować. Jednak powierzchnia tego laminatu jest niepokojąco gładka i śliska... Czy ktoś ma pozytywne doświadczenia z malowaniem
kadłuba ? Dodam, że planowany jest napęd spalinowy - więc paliwo... Przejrzałem archiwum i znalazłem wątek z 1999r, w którym ktoś radził albo dwuskładnikowy akryl samochodowy, albo Brico-Color w aerezolu. Czy te farby faktycznie się sprawdzają ? A może od 1999 roku wymyślono coś nowego???
--
pozdrawiam - Piotr Konopka
mailto: snipped-for-privacy@wlkp.top.pl
> Witam !!! > > Ponieważ dzięki Gwiazdorowi stałem się posiadaczem laminatowego kadłuba, > chciałbym go pomalować. Jednak powierzchnia tego laminatu jest niepokojąco > gładka i śliska... Czy ktoś ma pozytywne doświadczenia z malowaniem > kadłuba ? Dodam, że planowany jest napęd spalinowy - więc paliwo... > Przejrzałem archiwum i znalazłem wątek z 1999r, w którym ktoś radził > albo dwuskładnikowy akryl samochodowy, albo Brico-Color w aerezolu. > Czy te farby faktycznie się sprawdzają ? > A może od 1999 roku wymyślono coś nowego??? > > -- > pozdrawiam - Piotr Konopka > mailto: snipped-for-privacy@wlkp.top.pl > tel. (0-61) 656 25 65 > >

Przepraszam pan jest z Grudziądza?
ja ? ja jestem z okolic Wawy ....wschodnich.
> Przepraszam pan jest z Grudziądza? > > >

Przepraszam miał iść na priv... :o/
ma ktos moze namiar www na owego producenta? na targach w łodzi był cała jego kolekcja smigiełek

http://www.smigla.com /
Pozdrawiam Władek

Heh ... kto by pomyślał ... Ja jestem z Grudziądza ...
--
PozDro 4 all snipped-for-privacy@gazownia.gdansk.pl

Co masz ładnego do pomalowania ??? No pochwal się ;)))
--
pozdrawiam - Piotr Konopka
mailto: snipped-for-privacy@wlkp.top.pl
Mam w sumie 2 sztuki 1) to Piper J3 CUP 2,8m z OSem 120SE, cały kesownowy pokryty solarfilem - tym płuciennym. zółta folia, szukam farby specjalnej do Yellow CUP :) a drugi to tu jest link.
http://www.flugmodelle-vogt.de/modelle/spacewalker/haupt.htm jest w pudełku - bo przytejchał miesiac temu. z braku czasu poczeka trcoe w kolejce. do niego kupiłem MVVS-a 36ccm