[RC] Malowanie laminatu

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Witam !!!

Ponieważ dzięki Gwiazdorowi stałem się posiadaczem laminatowego kadłuba,
chciałbym go pomalować. Jednak powierzchnia tego laminatu jest niepokojąco
gładka i śliska... Czy ktoś ma pozytywne doświadczenia z malowaniem
kadłuba ? Dodam, że planowany jest napęd spalinowy - więc paliwo...
Przejrzałem archiwum i znalazłem wątek z 1999r, w którym ktoś radził
albo dwuskładnikowy akryl samochodowy, albo Brico-Color w aerezolu.
Czy te farby faktycznie się sprawdzają ?
A może od 1999 roku wymyślono coś nowego???

--
pozdrawiam - Piotr Konopka
mailto: snipped-for-privacy@wlkp.top.pl

  Dopisuje sie do pytania kolegi.