[rc] Zamówienie z centralhobbies.com

Witam,

Chciałbym sobie coś kupić ze sklepu

i nawet napisałem do nich z pytaniem o koszt wysyłki do Polski przesyłki ok 1kg, niewielkie gabaryty, wartość ~$200. Niestety jakoś nie kwapią się z odpisaniem, tak więc mam pytania.. Czy ktoś z szanownych Grupowiczów tam zamawiał, czy sklep jest godny zaufania? Skoro nie odpisują, to zastanawiam się czy są wiarygodni. A może ktoś zamawiał coś o podobnych "parametrach" do moich i zna +- koszty? I czy faktycznie trzeba im dodatkowo faxować podpisane ksero karty kredytowej?!

pozdrawiam, qrdl

Reply to
qrdl