Saletra potasowa - Page 2

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Re: Saletra potasowa

W usenecie kasować może każdy (kto wie, jak). Ja np. wiem, ale kasować nie
mam zamiaru :)

My to w ogóle jesteśmy pokolenie, które nie powinno istnieć. W samochodach
nas rodzice wozili nie tylko bez fotelików, ale wręcz bez pasów, nasze zabawki
były śmiertelnie niebezpieczne (do dziś mam bliznę na łysinie w miejscu, gdzie
brat mi wbił metalową łopatkę do piasku. Zabawkową, jak najbardziej.
Wyglądającą jak saperka, tylko ostrzejszą :>), jedliśmy na śniadanie chleb
z boczkiem i popijaliśmy herbatą, a nie płatki kukurydziane z nesquikiem...
długo można ciągnąć :)

Mumin
--
  ************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************
  Michał Mumin Mierzwa           http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2

Kasowac mozna, ale Google to swinie i wszystko zapamietuja - i to dosyc
szybko po ogloszeniu posta - i generalnie chwala im za to :D

Re: Saletra potasowa

Ostatno w aptece poprosili mnie o dokumenty kiedy chciałem kupić
nadmanganian (do celów leczniczych oczywiście). Podobna mają zarządzenie
zapisywać kto i ile kupił.

Pozdr.

Re: Saletra potasowa

a jak sie uzyje tych po gazowanej to wytrzymują nawet 12 atm...

Site Timeline