Saletra potasowa

Page 2 of 2

Teos pisze:

W usenecie kasować może każdy (kto wie, jak). Ja np. wiem, ale kasować nie mam zamiaru :)

My to w ogóle jesteśmy pokolenie, które nie powinno istnieć. W samochodach nas rodzice wozili nie tylko bez fotelików, ale wręcz bez pasów, nasze zabawki były śmiertelnie niebezpieczne (do dziś mam bliznę na łysinie w miejscu, gdzie brat mi wbił metalową łopatkę do piasku. Zabawkową, jak najbardziej. Wyglądającą jak saperka, tylko ostrzejszą :>), jedliśmy na śniadanie chleb z boczkiem i popijaliśmy herbatą, a nie płatki kukurydziane z nesquikiem... długo można ciągnąć :)

Mumin

--
************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************
Michał Mumin Mierzwa http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2

w wiadomości

Kasowac mozna, ale Google to swinie i wszystko zapamietuja - i to dosyc szybko po ogloszeniu posta - i generalnie chwala im za to :D

jack wrote:

Ostatno w aptece poprosili mnie o dokumenty kiedy chciałem kupić nadmanganian (do celów leczniczych oczywiście). Podobna mają zarządzenie zapisywać kto i ile kupił.

Pozdr.

Taaa ??? Ja ostatnio kupowałem kilogram i nikt o nic nie pytał...

--
pozdrawiam - Piotr Konopka
http://teemto.republika.pl

Co bedziesz wysadzal? ;-)

Wspomagam tylko kulejące szkolnictwo, a konkretnie wyposażenie pracowni chemicznej...

--
pozdrawiam - Piotr Konopka
http://teemto.republika.pl

a jak sie uzyje tych po gazowanej to wytrzymują nawet 12 atm...

Related Threads