Sklepy w Chicago

Bardzo Was prosze o podanie adresów internetowych lub pocztowych sklepów modelarskich w Chicago, jesli oczywiscie je znacie.
Wojo

Wojo napisał(a):

A tak z babskiej ciekawości - jeżeli sklep jest internetowy i wysyła z terytorium USA, to jakie ma znaczenie, czy jest Chicago czy NY? Ale może ja czegoś nie wiem??
Kojot

Bo tam mam rodzinę, która zadeklarowała się kupić mi pewne rzeczy, ale nie zna adresów sklepów modelarskich.
Wojo

Wojo napisał(a): ......

Sklep internetowy ma to do siebie, że WYSYŁA zakupione towary. Niezależnie czy jest w Chicago czy w DC, czy na zadupiu w Texasie. Delikatnie chcę ci wskazać, że wymóg, żeby sklep internetowy miał siedzibę w danym mieście jest umiarkowanie logiczny. I tak zaplacisz 7$ za wysyłkę, nawet jak będzie za rogiem.
Zrób zakupy np. w towerhobbies lub hobby-lobby, że wymienię co popularniejsze, ale to oczywiście zależy, co chcesz kupić.
kojot