Sklepy w Chicago

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Bardzo Was prosze o podanie adresów internetowych lub pocztowych sklepów
modelarskich w Chicago, jesli oczywiscie je znacie.

Wojo

Re: Sklepy w Chicago

A tak z babskiej ciekawości - jeżeli sklep jest internetowy i wysyła z
terytorium USA, to jakie ma znaczenie, czy jest Chicago czy NY?
Ale może ja czegoś nie wiem??

Kojot

Re: Sklepy w Chicago

Bo tam mam rodzinę, która zadeklarowała się kupić mi pewne rzeczy, ale nie
zna adresów sklepów modelarskich.

Wojo

Re: Sklepy w Chicago
Wojo napisał(a):

Sklep internetowy ma to do siebie, że WYSYŁA zakupione towary.
Niezależnie czy jest w Chicago czy w DC, czy na zadupiu w Texasie.
Delikatnie chcę ci wskazać, że wymóg, żeby sklep internetowy miał
siedzibę w danym mieście jest umiarkowanie logiczny.
I tak zaplacisz 7$ za wysyłkę, nawet jak będzie za rogiem.

Zrób zakupy np. w towerhobbies lub hobby-lobby, że wymienię co
popularniejsze, ale to oczywiście zależy, co chcesz kupić.

kojot

Site Timeline