Strona Perfect Hobby

Dnia 2005-01-26 15:48, Użytkownik Armand Olejko napisał:

Technologia może i ładna, ale np. ja specjalnie zainstalowałem sobie plugin do *blokowania* flash'a, bo na widok wyskakującyh ton reklamowego syfu robionego we flashu normalnie dostaję wysypki. Dlatego ontopicznie :) apeluję: róbcie strony, sklepy itd. bez flasha... Naprawdę, nie wszystko musi "walić po oczach" za wszelką cenę!

Reply to
Jakub Witkowski

Dnia 2005-01-26 16:45, Użytkownik Armand Olejko napisał:

oczywiście chodzi mi o strony i sklepy modelarskie :>

Reply to
Jakub Witkowski

Bardzo dobra rada!!! Wiekszosc webmasterow ciagle nie ma pojecia, co naprawde generuje traffic i w przypadku sklepow - kase :-) Na pewno nie jest to ten syf ktory slusznie krytykujesz.

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Polecam przyjzec sie sklepom amerykanskim i nie tylko :). Prostota, prostote prostota pogania czysty html/php bez specjalnych udziwnien, flashow, javy etc. etc. etc.Za to duzo naprawde potrzebnej informacji i duzo zdjec bo przeciez my nie mozemy dotknac towaru, ktory nam oferujecie :). Pozdrowienia

Reply to
Sveio