Szybowiec RC dwupłat

witam, otóż mam problem, kupilem sobie model szybowca, RC rozpietosc 1,5 m, juz go złożylem praiwe, znaczy jeszcze okleic, lae tu pojawil sie problem, otoż mam jeszcze skrzydło od dawnego modelu gumówki (0, 7m) i sie zastanawiam czy by nie zrobić dwupłata szybowca, CO WY NA TO, Pozdrawiam, snipped-for-privacy@op.pl Jacek Kiś