Tanszy szybowiec >3m?

Czesc,

Jakis czas temu pytalem o dostepne modele z klasy f3j. Wszystkim dziekuje za odpowiedzi, jednak jestem zmuszony ponowic pytanie, ale tym razem z jednym malym zastrzezeniem...

Wszystkie modele, ktore zobaczylem to koszt min 400-500euro. To dosc duzo jak na model treningowy, a zastrzegalem, ze przede wszystkim chodzi mi o radosc latania, a nie mozliwosc wspolzawodnictwa.

Dlatego prosze, moze komus z Was rzucil sie gdzies jakis szybowiec o rozpietosci >3m, ktory kosztowalby mniej niz 1500pln?

Serdecznie pozdrwiam, Marcin

Reply to
goflying

Użytkownik goflying napisał:

Z nowych to może jakiś fornirowy dostaniesz , ale lepiej kupić jakiś używany laminatowy F3B/F3J , poszukaj u czechów i słowaków (strony klubów ,fora dyskusyjne itp...).

Reply to
eeemil