[waw] Lotnisko Marki zima

Witam, czy ktos ma zamiar czyms latac zima na "lotnisku"(duze slowo) pod markami?. I czy obecnie ktos tam lata ia w jakich dniach?
-- Pozdrawiam Lukasz

Jak tylko będę miał czym latać to zamierzam tam wrócić. Może nawet w ten weekend. A zimy jako przerwy tylko na budowanie modeli nie uznaję więc latam jak tylko pogoda sprzyja (tzn. nie pada)
Kuba
Dnia 18/10/04 21:17, Użytkownik Nihilant napisał:

To tak jak ja ;)) Witam, co do Marek to byłem tam w zeszłym tygodniu i niestety wydaje się, że rusza tam jakaś budowa (drogi?); Może ktoś kto mieszka w pobliżu wie więcej na ten temat? Pozdrawiam. Marek

Czy te początki drogi da się wykorzystać jako pas startowy? Bo jest to w sumie jedyny mankament tego lotniska. Szybowcem z trawy i w trawe, ale jakimś samolotem z normalnym podwoziem to ani wystartować ani wylądować...

Nie wydaje mi się, na razie to była tylko nawieziona ziemia, wstępnie uformowana w pas drogi ... już chyba lepiej startować z dróżki obok lasku, co też niektórzy czynią...;) Pozdrawiam. Marek