Wypalarka do drewna. Jak zrobić? Gdzie kupić?

Cześć. Ma prośbę. Czy ktos wie jak zrobić lub ewentualnie kupić niedroga wypalarke do drewna? Moja kobietka lubi takie artystyczne zajęcia i mnie meczy o wypalarke do drewna. Z góry dziękuje za odpowiedzi :-)

Użytkownik "Kukak@bana" napisał...

Może daj jej lutownicę transformatorową. To nie żart, wprawdzie jest trochę ciężka ale przynajmniej na razie będzie mogła coś tworzyć. Pozdr Krzysiek

--
| _ | Mariusz "Doman" Domański

Potwierdzam. Do lutownicy transformatorowej (TOYA za 35PLN) nabyłem na bazarku specjalny grot o przedłużonej trwałości (8PLN ver 2PLN za normalny) i ten grot pali drewno bo się rozgrzewa do czerwonego żaru.

Ewentualnie wyprowadź z takiej lutownicy grubymi kablami do jakiejś lekkiej rączki w której będzie osadzony właściwy grocik.

KAcper

--
Dla mail'ujących: na imię napewno nie mam repcak.

eeee. tam lutownicami bedziecie sie mordowac,,,:)) swego czasu byly w sklepach zabawkowych wypalarki madein CCCP, ale to bylo swego czasu.. Sluzy mi do dzis i na pewno wygodniej sie nia manewruje niz np. ciezka lutownica /ma koncowke z wymiennymi grotami jak gruby pisak/. Poszukal bym w sklepach z art. dla plastykow i np. ludowych tworcow-sporo wypalaja:)). moze w Internecie??:)))) pozdr jacek