Wypalarka do drewna. Jak zrobiæ? Gdzie kupiæ?

Cze¶æ. Ma pro¶bê. Czy ktos wie jak zrobiæ lub ewentualnie kupiæ niedroga wypalarke do drewna? Moja kobietka lubi takie artystyczne zajêcia i mnie meczy o wypalarke do drewna. Z góry dziêkuje za odpowiedzi :-)

Reply to
kukakabana

U¿ytkownik "Kukak@bana" napisa³...

Mo¿e daj jej lutownicê transformatorow±. To nie ¿art, wprawdzie jest trochê ciê¿ka ale przynajmniej na razie bêdzie mog³a co¶ tworzyæ. Pozdr Krzysiek

Reply to
Krzysiek

| Mo¿e daj jej lutownicê transformatorow±. To nie ¿art, wprawdzie jest trochê | ciê¿ka ale przynajmniej na razie bêdzie mog³a co¶ tworzyæ. Potwierdzam, kazda lutownica sie nada. Transformatorowa 100W moze byc, bedzie ladnie palila, jednak moze byc za cieka. Zwykla lutownica kolbowa 60W za 10zl wystarczy w zupelnosci. Robilem kiedys cos takiego na ZPT w szkole lutownica 20W, ciezko bylo(jednak za mala moc), ale jakos szlo i bardzo ladnie wyszlo.

Reply to
Doman

Do lutownicy transformatorowej (TOYA za 35PLN) nabyłem na bazarku specjalny grot o przedłużonej trwałości (8PLN ver 2PLN za normalny) i ten grot pali drewno bo się rozgrzewa do czerwonego żaru.

Ewentualnie wyprowadź z takiej lutownicy grubymi kablami do jakiejś lekkiej rączki w której będzie osadzony właściwy grocik.

KAcper

Reply to
Kacper Perschke

eeee. tam lutownicami bedziecie sie mordowac,,,:)) swego czasu byly w sklepach zabawkowych wypalarki madein CCCP, ale to bylo swego czasu.. Sluzy mi do dzis i na pewno wygodniej sie nia manewruje niz np. ciezka lutownica /ma koncowke z wymiennymi grotami jak gruby pisak/. Poszukal bym w sklepach z art. dla plastykow i np. ludowych tworcow-sporo wypalaja:)). moze w Internecie??:)))) pozdr jacek

Użytkownik "Kukak@bana" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:c8gg8c$jeh$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
tybel