Zbiornik paliwa

Czesc. Montuje sobie swoj model, w koncu cos spalinowego. Nawet duzo juz wiem w tym temacie a jeszcze niedawno to sie woogole w tym nie orientowalem. Wszystko jest juz prawie gotowe ale mam jeden problem. Zostawilem za malo miejsca na bak i ta wolna luka jest tez innego ksztaltu niz ksztalt standardowych zbiorniczkow sprzedawanych w sklepach. No to pomyslalem zeby zrobic sobie samemu taki zbiornik ktory idealnie wpasuje sie w wolna przestrzen. Ale na zdjeciach widzialem ze takie baki maja cztery otwory na rurki. Rozumiem ze jedna sluzy do doprawadzania paliwa do gaznika, druga chyba do tankowania, ale nie bardzo wiem do czego sluza pozostale dwie. Czy chodzi tu o podlaczania jakiejs pompki. Jak tak to czemu sa az dwa otwory i czy ta pompka jest niezbedna do dzialania silnika zarowego.

Reply to
Rico

Użytkownik Lukasz Stela napisał:

Czyli trzecia rorka po zatankowaniu sluzy do tego by wpychac spaliny z tlumika a te wciskaja pod cisnieniem paliwo do gaznika?

Reply to
Rico

Rico napisał(a):

dokładnie tak