Zywica - czym usunac POMOZCIE PROSZE...

Witam
Prosze pomozcie, bo zaraz szlag mnie trafi... Czym usunac zywice z plastikowego kadluba (chyba ABS - zestaw Pegasus III Graupnera) Ktos wczesniej strasznie nieudolnie to skleil i teraz...
Musze ja usunac zanim skleje to porzadnie - czyzby tylko pozolne szlifowanie?
Pozdrawiam Darek Fiłonowicz, Białystok
Witaj !!! Jeśli to rzeczywiście ABS to żywica nie powinna się tego trzymać zbyt mocno. Mam łódkę z ABS'u i wszelkie próby przyklejenia czegokolwiek przy pomocy żywicy nie udawały się.
--
Pozdrowienia z Poznania
Marek C

mocno.
Nie wiem dokladnie z czego robi to Graupner, ale zywica trzyma sie bardzo mocno... Zadne proby podwazania, ba, nawet lekkie zginanie kadluba niewiele daja...
Takze nadal oczekuje na pomoc...
Pozdrawiam Darek Fiłonowicz, Białystok