Zywica - czym usunac POMOZCIE PROSZE...

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Witam

Prosze pomozcie, bo zaraz szlag mnie trafi...
Czym usunac zywice z plastikowego kadluba (chyba ABS - zestaw Pegasus III
Graupnera)
Ktos wczesniej strasznie nieudolnie to skleil i teraz...
Musze ja usunac zanim skleje to porzadnie - czyzby tylko pozolne
szlifowanie?

Pozdrawiam
Darek Fiłonowicz, Białystok

Re: Zywica - czym usunac POMOZCIE PROSZE...
Witaj !!!
Jeśli to rzeczywiście ABS to żywica nie powinna się tego trzymać zbyt mocno.
Mam łódkę z ABS'u i wszelkie próby przyklejenia czegokolwiek przy pomocy
żywicy nie udawały się.
--
Pozdrowienia z Poznania
Marek C

Nie wiem dokladnie z czego robi to Graupner, ale zywica trzyma sie bardzo
mocno...
Zadne proby podwazania, ba, nawet lekkie zginanie kadluba niewiele daja...

Takze nadal oczekuje na pomoc...

Pozdrawiam
Darek Fiłonowicz, Białystok

Site Timeline