Autocad ws free na android -ale jak logować?

Ura! Jest darmowy AutoCad WS na Androida! Ale ja stary fizol nie przeskoczyłem logowania. Rejestracja to mail,imię,nazwisko,hasło,powtórz
[tak zgaduję bo fizole -jak wiadomo-nie znają angielskiego];}... Po rejestracji czekałem na maila i nic...Próbowałem się logować ...też zero efektów...Sądzę,że muszę poczekać na potwierdzenie rejestracji trochę dłużej -a może robię jakiś czeski błąd ? ...ale może ktoś poprowadzi za rączkę i opisze jaka jest procedura rejestracji i logowania ? Bo nie mogę się doczekać na pierwsze udane logowanie !
CheStefan

Czy to nie jakaś reklama strony? Proszę dać link do tego "Darmowego AutoCad`a"
-- Yozwig
W dniu 2012-02-29 19:34, Yozwig pisze:

to jest przegladarka plikow dwg i jest w markecie juz co najmniej od roku.
--
pozdr
Adam (AL)