Boston Dynamics

Obawiam się, że będzie to rzut granatem. :(
WM
Reply to
WM
W dniu 2017-11-18 o 10:41, WM pisze:
Jak będą rzucały tylko w siebie, to pół biedy, gorzej jak zaczną rzucać w nas.
Reply to
nadir
W dniu piątek, 17 listopada 2017 22:05:01 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
Na początku trochę żałośnie te ich roboty wyglądały, Toyota i inni byli sporo przed nimi ale teraz to już robi wrażenie.
Reply to
d.bankosz
W dniu 2017-12-04 o 15:03, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:
Ja kibicowałem Asimo, ale chyba się nie rozwija. Przynajmniej w takim tempie jak w BD.
Robert
Reply to
Robert Wańkowski
BD najpierw został kupiony przez google. A google sprzedało go potem dla Japończyków. Tak ja słyszał.
Reply to
robot
W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 22:17:28 UTC+9 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
Hubo niósł pochodnię olimpijską :-) youtu.be/ZHGZxvBrn-E
Reply to
Konrad Anikiel
Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 22:17:28 UTC+9 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
Znak nowych czasow w sporcie ? Jeszcze ze dwie dekady i roboty beda sie scigac ? :-)
J.F.
Balcerek opowiadal ze taki jeden w ameryce zrobil robota babe. Wypuscil na miasto zeby sprawdzic czy dziala a ona w ciazy wrocila.
Reply to
4kogutek44
W dniu 2017-12-19 o 13:51, J.F. pisze:
Może czas bać się chmary latających dronów polujących na zakodowany typ celu?
Tu jest przykład ich niepokojących możliwości.

WM
Reply to
WM
Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a3cf129$0$658$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 2017-12-19 o 13:51, J.F. pisze:
Do tego nie trzeba dronow
A to niech sie prezydent USA boi, ze mu wleca przez komin.
Ja nawiazuje do tego filmu lekko s-f, gdzie bokserow zastapily roboty, bo prawdziwy boks jest zbyt niebezpieczny :-)
J.F.
W dniu 2017-12-22 o 13:02, J.F. pisze:
Nie mówimy o pomyłkowym ostrzale.
Ostatnio myśliwy zastrzelił kobietę, bo pomylił ją z dzikiem.
Przez komin zazwyczaj wlatuje czerwony mikołaj z rózgą ;)
To nie jest najgroźniejszy sport. Podobno gimnastyka jest bardziej niebezpieczna.
WM
Reply to
WM
Dnia Fri, 22 Dec 2017 18:52:45 +0100, WM napisał(a):
A czy ja o pomylkowym ostrzale mowie ? Ja o rym ze tam wysoko cos lata i strzela :-)
No to moze najpierw roboty zastapia gimnastykow :-)
J.F.
W dniu 2017-12-22 o 20:58, J.F. pisze:
Ludzie wolą zwierzęta cyrkowe w takiej roli.
Walki zwierząt zresztą też rozpalają emocje.
WM
Reply to
WM