Catia v4 - polska instrukcja

Cześć,
spadła na mnie konieczność rysowania w Catia v4. Jako, że odwykłem (5 lat kiedy ostatni raż używałem Euklida 3D) od linuksowego interfejsu i logiki
potrzebuje pilnie instrukcji najlepiej po Polsku. Dzięki z góry za wszystkie informacje.
Michał
Dnia Tue, 8 Feb 2005 21:10:55 +0100, Michał Kaśkosz napisał(a):

Nie chcę Ciebie martwić, ale swojego czasu sam szukałem takiej instrukcji. I niestety nie znalazłem. Ale może Ty będziesz miał więcej szczęścia. Jeżeli coś znajdziesz to byłbym wdzięczny gdybyś mi podrzucił.
mgr inż. Doc, snipped-for-privacy@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...

Niestety te nie pomog, bo na uczelni mamy 5, a do tego jest do sporo materiaw. Ale jak by kto mia co takiego, to te bym prosi (moe bd mia niedugo podobn konieczno uywania v4)

Posiadam helpy na plycie ale tylko po angielsku i ksiazke z podstawowymi cwiczeniami odnosnie modelowania i draftu.Fajnie, ze ktos jeszcze interesuje sie V4.Najlepiej kontakt na prv.