Ciecie zbrojonego betonu

Witam,

Sa takie slupki betonowe (takie ohydne, z ktorych robi sie betonowe ploty) , i te sluki sa zbrojone (nie za mocno) czterema drutami (bodaj fi 8).

Chce uciac gore takiego slupka. Czym sie za to zabrac ? Sa jakies tarcze, ktore rowno ciachaja beton i stal ?

Sluplki sa juz wkopane, wiec jedyne co wchodzi w gre to reczny flex

pozdrawiam pluton

Reply to
pluton

Jackare pisze:

Podaj linka.

Reply to
PH

A wiele tych słupków? Ja miałem do "obróbki" 3 sztuki, robiłem to wiertarką udarową (kilka dziurek na przestrzał), potem młotek i przecinak żeby skruszyć beton a na końcu piłka do metalu. Żmudne trochę ale poszło, natomiast jak masz tych słupków naście to może być męczące :>

Pzdr. L.

Reply to
Lisciasty

dzieki wszyztkim.

3 slupki 12x12 cm powinienem jakims niedrogim korundem i 115 milimetrowka dac rade.

Ew. pozycze od kogos wieksza szlifierke :)

pozdrawiam pluton

Reply to
pluton

Nie dasz rady - proste obliczenie mowi ze troche zabraknie :-)

>dzieki wszyztkim.

I tak równo nie natnie, więc zawsze jakiś tam nierówny środek zostanie do wygładzenia ściernicą listkową. Konrad

> A wiele tych słupków?

Czysto nie będzie, bo musisz czymś zabezpieczyć pręty od góry przed korozją. Więc równie dobrze możesz to obtłuc młotkiem i zasmarować wszystko na glanc. Konrad PS a nie da się ich po prostu wbić trochę głębiej?

> No wlasnie to moze mi sie nie udac (czystosc:)

Są takie blaszane kapturki do drewnianych słupków. Nawet na nierówno obdzyndzolony betoniak dałoby się to pewnie nasadzić, korzystnie napychając go wcześniej zaprawą. Konrad

Na mój gust to dobrze Ci ktoś poradził żeby wykopać i wkopać głębiej. Obcinanie jakimiś tarczami jest bardzo niebezpieczne. Ty nie myślisz ekonomicznie. Pewno to jest na Twojej działce. Robiłeś cudowną rurę do wody rozmownej. Zrób litr przepalanki i miejscowy Ci to wykopie i wkopie. Dychę Cie to będzie kosztowało, uznanie wśród miejscowych zyskasz.

Reply to
kogutek