Ciecie zbrojonego betonu

On Thu, 6 Aug 2009 16:14:22 +0200, pluton wrote:

Nie dasz rady - proste obliczenie mowi ze troche zabraknie :-)

I tak rwno nie natnie, wic zawsze jaki tam nierwny rodek zostanie do wygadzenia ciernic listkow. Konrad

Tydzień temu robiłem identyczną robotę. Szlifierka 125mm wystarczyła jeśli chodzi o średnicę na styk, tarcza ledwo ledwo sięgała do zbrojenia, w kilku miejscach musiałem pręty docinać brzeszczotem piłki do metalu. Tak wiec o ile te Twoje słupki nie są zbrojone jakoś baaardzo płytko, o szansach na zrobienie tego tarczą 115mm po prostu zapomnij. Taką tarczą zrobisz raptem centymetrowy rowek, to będzie bardziej zaznaczenie miejsca cięcia niż cięcie. Jaka tarcza? Najpierw jechałem korundową do kamienia, niestety błyskawicznie się kurczyła i w rezultacie nie można było przeciąć tych cholernych prętów. Zakładanie nowej tarczy do każdego kolejnego pręta zużyło mój zapas tarcz, więc w końcu założyłem diamentową, nie wiem, jakiej klasy, była dodana jako gratis do mojej szlifierki (MacAllister), tym dalej szło już jak burza. A co do mocy szlifierki - ta moja ma 1200W i ze dwa razy mi w trakcie cięcia stanęła. Mniejszej mocy stawałaby zapewne co chwila...