Czym skleic notorycznie pekaj─ůce buty w przemy┼Ťle

On Sat, 07 Mar 2009 04:26:13 +0100, tornad wrote:

Tylko ze tam nie ma "banu" na zarowki, czy moze grozacego w najblizszej przyszlosci banu na zarowki, bo juz sa nie wiem co ta unia uchwalila..

Spalaja, ale zasadniczo znacznie dluzej pracuja. Co w domu moze nie ma znaczenia, ale firmie gdzie oznacza to pracownika z drabina juz tak.
Co prawda sa i takie ktore przestaja dzialac po pol roku, ale ja jestem twardy, wyciagam paragon, ide wymienic na nowa :-)

No i to jest problem, ze UE zakazuje zarowek, tymczasem sa miejsca gdzie one pozostaja najlepsze. No ale moze LEDy sie tam wstawi ..

Juz i tak sie nie da. Komputer, laptop, dvd, telewizor, fax, ladowarki do telefonu, router - i to wszystko na impulsowych zasilaczach.

Acetylenowe ! A propos - czytalem jakis tam Vehicle Code - acetylenowe reflektory ciagle dopuszczone w USA do uzytku.

Bo sie lampy kupic nie da, a sie przydaje. Inna sprawa ze latarki coraz lepsze.
A we Wroclawiu jest pomnik Fredry ze szpada .. i ta szpada tez regularnie ginie.
Ôťľ

O Matko Boska! Szpada to ginie z pomnika szermierza (pl. Uniwersytecki), a z pomnika Fredry ginie pi─é┼éro. Ale jest ono plastikowe i rajcy miejscy zam─é┼éwili kilkana─╣┬Ťcie, na tzw. za─╣┬Ť.
A tak przy okazji - czy kto─╣┬Ť mo─╣┼║e wymy─╣┬Ťli─╣┬é jaki─╣┬Ť bardzo prosty uk─╣┬éad, kt─é┼éry m─é┼ég─╣┬éby zast├ä┬ůpi├ä┬ç padni├ä┬Öt├ä┬ů elektronik├ä┬Ö w takiej ─╣┬Ťwietl─é┼éwce energooszcz├ä┬Ödnej?
Grzexs
Add pictures here
Ôťľ
On Sun, 08 Mar 2009 13:12:52 +0100, Grzexs wrote:

Ten uklad w srodku juz jest bardzo prosty, a czesciej pada sama rura niz elektronika.
Ôťľ