Fake or not to fake?

Co szanowni sadzą patrząc na ten ruchomy obrazek,

z jednej strony słyszałem nieraz jak wybucha opona u tira, z drugiej
znani pogromcy mitów nie byli w stanie uszkodzić opony tak żeby efekt
był choć trochę większy od głośnego pssst, no a z trzeciej to w Chinach
wszystko jest jakieś takie zabójcze, nawet pneumatyczny amortyzator od
biurowego fotela ponoć wybuchł tak, że przebił siedzisko i pozbawił
życia gwałcąc analnie siedzącego na nim młodzieńca.
Reply to
Padre
Ale to nie Chiny Ludowe tylko Rosja Zdradziecka. Jeśli ta opona była wyprodukowana za Stalina, to jest to możliwe że się rozpruła jak stare prześcieradło i cała energia sprężonego powietrza i naciągniętej opony wyzwoliła się w postaci eksplozji. Chcesz to policz, mi się nie chce:
Konrad Anikiel