Formowanie kadłuba łódki, konstrukcja modeli lotn iczych

Witam. Mam pytanie odnoÂnie tego: http://www.maderskiyachts.alpha.pl/jachty.htm
W pkt. 2-gim autor pisze "przciŕte wed│ug dokumentacji pasy burt".
Czyli mam rozumieŠ, ┐e odpowiednio wyciŕty kawa│ek sklejki da siŕ nagi▒Š do kszta│tu dna │ˇdki bez po│amania?
I druga sprawa: zastanawiam siŕ z jakiego │atwodostŕpnego materia│u mo┐naby wykonaŠ skrzyd│a i kad│ub modelu samolotu(o rozpiŕtoÂci rzŕdu 1-1.5m). MyÂla│em nad zrobieniem formy skrzyd│a z arkusza blachy, prostopadle do ciŕciwy daŠ kilka listewek z balsy i "zalaŠ" to piank▒ budowlan▒. Kad│ub mˇg│bym chyba zrobiŠ analogicznie no i w razie wypadku mo┐na by w miare │atwo odtworzyŠ zniszczone elementy. Wie kto mo┐e jakich technik budowy u┐ywaj▒ modelarze?
Googlowa│em troche, mo┐e pod z│ymi has│ami bo znalaz│em tylko troche pomys│ˇw na modele styropianowe i z balsy.
Z gˇry przepraszam za laickoŠ maila ale nie mam zielonego pojŕcia o materia│ach konstrukcyjnych ani o ich │▒czeniu.
-- Pozdrawiam, asd
Add pictures here
Ôťľ
Witam. Mam pytanie odno┼Ťnie tego:
Spytaj na grupie modelarskiej...
Pozdrowienia. Krzysztof z Tych├│w.
Add pictures here
Ôťľ

W sumie to racja...
Przepraszam za wpadke.
-- Pozdrawiam, asd
Add pictures here
Ôťľ
asd wrote:

Do takiego ksztaltu jak w lodkach Maderskiego (powierzchnie rozwijalne i niezbyt wygiete) to nawet dosc gruba sklejka da sie wygiac.
Cienka sklejke mozna przy odrobinie wprawy uformowac nawet w takie kadluby jak moj stary Nietoperz: http://www.siz.org.pl/proa/memuary/nietopiso.htm
pozdrowienia
krzys
--