Geometria freza kštowego NFKa

Witam! Koniec semestru się zbliża a ja już 3 raz dostałem do poprawy sprawozdanie w którym zawarta jest geometria freza kštowego
prawotn┼ícego NFKa. ┼╗aden Kunszteter nie pomaga, normy PN te┼╝ nie, w poradniku frezera te┼╝ ci─Ö┼╝ko co┬ť znale┬č─ç. P┼éaszczy┼╝ny i k┼íty w uk┼éadzie narz─Ödzia znam przeci─Ötnie, to jest na tyle, ┼╝e 3 moje pomys┼éy na t┼í gometri─Ö zosta┼éy ju┼╝ odrzucone przez prowadz┼ícego. W zwi┼ízku z tym mam pytanie:
Czy kto┬ť posiada geometri─Ö freza NFKa i m├│g┼éby j┼í ewentualnie udost─Öpni─ç? By┼ébym bardzo wdzi─Öczny.
Marcin "Juhas" Jucha
Ôťľ