Geometria freza kątowego NFKa

Witam! Koniec semestru się zbliża a ja już 3 raz dostałem do poprawy sprawozdanie w którym zawarta jest geometria freza kątowego prawotnącego NFKa. Żaden Kunszteter nie pomaga, normy PN też nie, w poradniku frezera też ciężko coś znaleźć. Płaszczyżny i kąty w układzie narzędzia znam przeciętnie, to jest na tyle, że 3 moje pomysły na tą gometrię zostały już odrzucone przez prowadzącego. W związku z tym mam pytanie:

Czy ktoś posiada geometrię freza NFKa i mógłby ją ewentualnie udostępnić? Byłbym bardzo wdzięczny.

Reply to
Marcin Jucha