Jak oszukać lampę

Cześć. W biurze jest nowe oświetlenie. Dowalili nam na mały pokoik 4 oprawy 4x8W - oczy wypadają. Wykręcenie jednej świetlówki powoduje gaśnięcie całej oprawy - pod nią
robi się ciemno. Jak oszukać starter (czy co tam w środku siedzi) by oprawa zapalała się bez jednej lub dwóch świetlówek?
--

Użytkownik "Lagod" napisał w wiadomości grup

Normalnie to nie tak prosto, ale troche przewodow i mozna sprobowac polaczyc swietlowki z dwoch opraw. Albo statecznik zmienic na elektroniczny, moze bedzie pracowal z jedna.
A przy okazji sprawdzcie stateczniki czy na pewno 4x8W ... nie, zaraz .. 4 w oprawie to chyba juz jest elektroniczny, zobaczyc jaki i doszukac sie opisu.
Ale jak - 4 biurka w pokoju, kazdy ma nad soba ? Moze wystarczy zgasic dwie oprawy ?
Bo tak z drugiej strony 32 swietlowek nad biurkiem to w miare prawidlowo ... matowa pleksi lub ciemne okulary jesli przeszkadza :-)
On Tuesday, 22 May 2012 07:25:25 UTC+1, Lagod wrote:

Poszuka jaki to system owietlenia, znale stron producenta, sprawdzi czy s jakie grile rozpraszajce. Ja mam nad gow jakie takie fikune blachy aluminiowe ponakadane na kasetony.
Z wyczaniem bym nie kombinowa, nierwne obcienie ukadu powoduje e piszczy to wyjtkowo wrednymi ultradwikami. Ja sysz, ale koledzy obok nie.