Jak przykleić uchwyt prysznica do kafelek

Cześć!
Dzisiaj rano oderwałem w łazience uchwyt prysznica przyklejony dwadzieścia lat temu Distalem do kafelek.
Czym to się klei teraz?
Uchwyt jest zrobiony z polietylenu? polipropylenu? PCW? ...ale za to ma trzy otwory.
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
"Krzysztof Tabaczy?ski" napisal:

Distalem? ;)

Jacek

Goracy klej z pistoletu, tylko klej znajdz odpowiedni. A tak w ogole to wiertarka, kolki i wkrety :-) Konrad
wrote:

Goracy klej z pistoletu, tylko klej znajdz odpowiedni. A tak w ogole to wiertarka, kolki i wkrety :-) Konrad
Tego ostatniego bardzo się boję, bo nie umiem tego robić. Pewnie bym porozbijał kafelki. No chyba, że jakiś fachowiec by mi to zrobił.
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Nie, nic nie trzeba umiec. Zarysuj szkliwo zeby wiertlo nie uciekalo, nawierc otwor pilotowy wiertlem fi4 bez udaru, a potem takim jakie kolki masz, powiedzmy 6mm, bez udaru poki sie da (az dojdziesz do betonu), jak bedzie trzeba to na koniec wlaczysz udar. Naprawde proste. Nie wierc miedzy kafelkami (w fudze), bo tam zwykle nic nie ma (kiepscy kafelkarze klej daja tylko na srodku plytki), wiec kolek w powietrzu by siedzial.
Wiertla bele jakie, do betonu z wlutowanym kawaleczkiem weglika na koncu, takie za kilka zlotych. W stosunku do ceny najlepsze do takiej roboty :-) Konrad
wrote:

Dzieki! Moze sie skusze... ...wiertarko-wkretarka na 12 volt moze byc?
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Jak nie masz wprawy to nawet lepsza od solidnej wiertary, bo ma mniejsza moc, delikatna jest. Gorzej jak zaraz pod kaflami jest fest beton, bo tego obawiam sie bez udaru nie ugryziesz. Chociaz fi 4 masz szanse, tylko takie kolki znajdz. konrad
Dnia Sun, 13 Feb 2011 10:06:43 -0800, Konrad Anikiel napisał(a):

są wiertła do szkła i glazury.... :-/
--
pzdr
meping
wrote:

Do wszystkiego s. Bardzo przydatne jak robisz pincet otworow dziennie. Dla trzech wystarczy Chung Hwa. Konrad
Dnia Sun, 13 Feb 2011 13:30:21 -0800, Konrad Anikiel napisał(a):

oczywiście - zależy na ile wyceniasz ryzyko rozwalenia kafelka na środku ściany...
--
pzdr
meping
wrote:

Na zero. Nie ma takiego ryzyka. Chyba ze ktos akurat dostanie ataku epilepsji, albo mu sie udar sam wlaczy. Konrad
Dnia Mon, 14 Feb 2011 07:35:37 -0800, Konrad Anikiel napisał(a):

powiedzmy, że mija się to z moją praktyką i doświadczeniami, ale cóż - ja jestem praktykiem, a jak wiadomo praktyka z teorią często się mija, dlatego też myślę, że inicjator wątku sam podejmie słuszną jego zdaniem decyzję.... :-)
--
pzdr
meping
wrote:

Gdybym mial blisko, sam bym do Krzysztofa podskoczyl i mu pokazal. Ja siebie praktykiem tak szybko bym nie nazywal, przeprowadzilem sie moze tylko z 10 razy, Boba Budowniczego ze mnie to nie robi... Konrad
wrote:

Gdybym mial blisko, sam bym do Krzysztofa podskoczyl i mu pokazal. Ja siebie praktykiem tak szybko bym nie nazywal, przeprowadzilem sie moze tylko z 10 razy, Boba Budowniczego ze mnie to nie robi... Konrad
Dzięki! :-) Chyba jednak będę lepił. Na grupie budowlanej podpowiedziano mi klej K+D firmy Wurth. Oczyszczę uchwyt z Distalu i spróbuję.
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów. ...jak będziesz blisko to zapraszam na świerze piwo...
wrote:

Eeee, brak ambicji :)

Na dole mapy raczej rzadko bywam, o ile w ogole do Polski przyjade. Sam do mnie wpadnij ktoregos dnia, mam 20 minut drogi do najwiekszego w swiecie muzeum czolgow w Bovington. Konrad
wrote:

Eeee, brak ambicji :)
A bo to trzeba po wiertła do OBI lecieć... Kołki kupować... Hałasować... Miejsce trudno dostępne...

Na dole mapy raczej rzadko bywam, o ile w ogole do Polski przyjade. Sam do mnie wpadnij ktoregos dnia, mam 20 minut drogi do najwiekszego w swiecie muzeum czolgow w Bovington. Konrad
Dzięki! Wolno tam fotografować?
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
wrote:

Wszystko wolno. Wejsc do srodka, wlezc na wierzch, popatrzec jak jezdza (te co na chodzie), a latem przejechac sie za oplata. Tam jest duzy poligon wojskowy, a cywilni posiadacze czolgow trzymaje je w muzeum i jezdza po poligonie kiedy moga. Na drogach w calej okolicy sa trojkatne znaki ostrzegawcze z czolgiem, czasem podpis uwaga nagly ogien artyleryjski. Bywalo ze ktos przestraszony wystrzalem spowodowal wypadek. Konrad
On Mon, 14 Feb 2011 07:35:37 -0800 (PST), Konrad Anikiel wrote:

I tak mu peknie pozniej, jak zacznie udarem w betonie wiercic :-)

Ale udar w wiertarce dziala osiowo a nie promieniowo...
Dnia Tue, 15 Feb 2011 11:03:36 +0100, J.F. napisał(a):

nie pęknie. Wierciłem wielokrotnie i to SDS-em 950W. Czasem nie ma wyjścia, jeśli chcesz coś powiesić na ścianie z żelbetu pokrytej glazurą...
--
pzdr
meping