Jest ju┼╝ nowe czasopismo dla CAx in┼╝ynier├│w / projektant├│w !!!

Witam
Pami─Ötam jak kto┼Ť rok temu pyta┼é czy jest miejsce na "kolejne", nowe czasopismo na temat projektowania i
oprogramowania CAx...
Cały czas trudno mi jest w to uwierzyć, ale powstało takowe i po zapoznaniu się z pierwszym numerem musze przyznać, że jest na wysokim poziomie !
┼╗eby by┼éo ┼Ťmieszniej (narazie) jest "rozdawane" za darmo - darmowa prenumerata (przynajmniej dla firm i instytucji)...Na ich witrynie mo┼╝na jednak (r├│wnie┼╝ za darmoche) przeczyta─ç artyku┼éy...
Mam nadzieje, ┼╝e czasopismo si─Ö utrzyma na rynku i zdob─Ödzie (wiernych) czytelnik├│w...i nie padnie jak CAD CAM FORUM i CAD Magazyn...
Wi─Öcej informacji na:
http://www.designnews.pl /
http://designnews.com/ - a tu ich amerykańska witryna
Enjoy ! Miłej lektury !
--
Pozdrawiam, Jarocki

Jak powiedzie─ç komu┼Ť "jeste┼Ť ostatecznym debilem!" ?
Ôťľ