Klejenie maty antypoślizgowej

Cześć!
Ja jestem tylko prostym informatykiem i dlatego chciałem spytać fachowców jakiego użyć kleju do przyklejenia maty antypoślizgowej
do kafelek na podłodze łazienki? Butaprenu? Widziałem kilka różnych gatunków... Może jakiegoś innego? ...znajdzie się jakaś dobra dusza? :-)
Pozdrowienia. Krzysztof z TychĂłw.
Witam Zależy z jakiego tworzywa ta mata jest zrobiona.
Nie mniej to używając kleju np. butaprenu, to wymiana maty czy usunięcie warstwy kleju, oznacza skrobanie, albo zmywanie "śmierdzielem" typu aceton, czy nitro. Jest do nabycia taśma dwustronnie klejąca w rolkach. Cienka o grubości zblizonej do zwykłej taśmy pakowej - jeżeli mata i kafelki na podłodze są dosyć równe a powierzcznia gładka np. kafelki szkliwione "na lustro". Grubsza tak zwana piankowa (przypomina twardszą gąbkę o grubości ok 1mm) - jeżeli mata czy powierzcznia kafelków na podłodze nie jest równa.

Gdyby tylko butapren dobrze trzymał, to ja się zgadzam na aceton.

Te taśmy, to mi nie trzymały nawet chodnika w przedpokoju...
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
UĹźytkownik "Krzysztof Tabaczynski"

Jak antypoślizgowa to nie powinna się przesuwać na kaflach. No chyba, że ma to zabezpieczyć przed kradzieżą ;-) A jak już chcesz kleić to klej kontaktowy MOMENT. Do kupienia wszędzie. Nawet w tubkach.
Robert