Kto mi zrobi uchwyt do rurki prysznica?

Ale właśnie jest okazja zrobić taki, jaki ja chcę.
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Wybij sobie to z glowy. Jak byś mial model to by Ci w jakiejś odlewni odlali. Jak zapłacisz za model, za odlew, za obróbkę, za chromowanie. To najdroższy ze sklepu wyjdzie taniej.

On Wed, 16 Feb 2011 11:28:57 +0000 (UTC), kogutek wrote:

No chyba ze sie uda z kawalka metalu prosto zrobic.
Rapid prototyping .. i Krzysztof pozna nowe znaczenie "nie bede sie targowal" :-)
Dnia Wed, 16 Feb 2011 12:33:07 +0100, J.F. napisał(a):

No przestań - przecież kogutek wie, że wszyscy prócz niego na tej grupie to niedorozwinięte półgłówki i doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ma wyglądać wymyślony przez Krzyśka uchwyt.... ;->
--
pzdr
meping

Bingo. Za poprawną odpowiedż możesz sobie kupić coś ładnego. A co mam innego sądzić jak pod idiotycznym tematem o odlewaniu aluminium i kuchence mikrofalowej pierdylion wpisów.

Dnia Wed, 16 Feb 2011 16:24:29 +0000, kogutek napisał(a):

Na temat Twojej fachowości wyrobiłem sobie zdanie na podstawie wypowiedzi na temat branży w której pracuję.... Ale cóż, każda grupa ma swojego oryginała....
P.S. w jednym miałeś rację.... Że wcześniej czy później naszą firmą zainteresuje się CBA - no i ostatnio się zainteresowało :D
--
meping

Oświęcim Zespół Szkół Towarzystwa Salezjańskiego. Pytaj o Pana Wanata. Nie mają maszyn CNC, ale nie wydaje mi się żeby na normalnej tokarce, frezarce ktoś miałby problem z uchwytem. Facet jak dalej tam robi to zrobi Ci to pewnie jako "fuche". Widziałem jak na swojej malutkiej austryjackiej maszynce wykonywał różnego rodzaju ozdobne uchwyty do antyków, mebli, armatury itd., itp. Jak facet już tam nie uczy to idź na warsztat. Tam na pewno ktoś ci to zrobi za niewielkie pieniądze.

Jasne że darmo robią. Bo oni palcem robieni są to i darmo mogą robić. Glowa u Ciebie radziecka a rozum jak u dziecka.