"Lodówka" pracująca z regulacją zakresie +25 do +

Witam Do zastosowań domowych: Potrzebuje kupić "lodówkę" do której będę mógł włożyć 10 litrowe wiadro. Lodówka z regulacją temperatury w środku w zakresie +25 do +35 st C.

Ewentualnie jakiś grzejnik z zewnątrzną sondą pracujący w w/w zakresie. Obudowę sobie zrobię ze sklejki.

Na allegro nic nie mogę znaleść :(

Reply to
suryga

W dniu 2019-05-21 o 15:18, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Żarówka kwoka i sterownik pieca miałowca?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

W dniu wtorek, 21 maja 2019 22:18:42 UTC+9 użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał:

A czego szukasz? Wpisz cieplarka.

Tekturowe pudlo, zarowka i regulator temperatury RT2. Z poduszka elektryczna zamiast zarowki tez zadziala.

Reply to
4kogutek44

Wiadro jest z cieczą? Jeśli tak, to może grzałka do akwarium?

Reply to
Queequeg

Miałem kiedyś takie ustrojstwo zrobione do warzenia piwa. Komora (sześcian) wykonana z 10 cm płyt izolacyjnych (PIR lub podobne, powlekane), w tylnej ścianie dałem kontroler z chłodzeniem na TEC, wentylator obiegowy w środku. Grzać akurat nie potrzebowałem, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby dodać.

Reply to
Marcin Debowski

moduły jak powyżej można dostać z wentylatorami z obu stron.

Element grzejny, dałbym żarówkę starego typu. W ostateczności Peltierem można też grzać.

Reply to
Marcin Debowski

W dniu 2019-05-21 o 15:18, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

A to ma być do spożywki, chemii, medycyny ?

Reply to
Roman Rogóż

Dnia Tue, 30 Jul 2019 11:49:40 +0200, Roman Rogóż napisał(a):

Skoro +25 do +35, to coś z drożdżami, zatem spożywka.

Reply to
dantes

Użytkownik "dantes" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qhp59e$v5n$ snipped-for-privacy@gioia.aioe.org... Dnia Tue, 30 Jul 2019 11:49:40 +0200, Roman Rogóż napisał(a):

Taa, zycie dopisalo kolejny rozdzial. Jak ma umiec zapewnic 25 st C, to musi umiec grzac i chlodzic :-(

Hm, ogniwo Peltiera ? Ale ma słabą wydajnosc na chlodzeniu :-(